През декември 2014 Tesla Motors обяви, работи по Tesla Roadster 3.0, с нова 70 кВтч батерия за първия си електромобил. Сегашната батерия беше супер постижение през 2008 г., но днес вече е остаряла концепция, с бързото развитие на технологиите при батериите...
Блогове за електромобили
Нов литиево-йонен акумулатор с 25% повече стартов ток
След като фалира покрай банкрутиралата Fisker Automotive, американската компания за производство на електромобилни батерии A123 беше продадена и преструктурирана за производство на акумулатори за конвенционални автомобили...
Второто зарядно за Tesla Model S вече с 40% по-евтино
Tesla Model S има опция за второ бордово зарядно. Мощността му е 10 кв и в комплект с първото дава общо 20 кВт мощност на зареждане. Сега всеки, който няма опцията, може да си я поръча допълнително с 40% по-евтино от преди...
Гума използва топлината от въртене, за да зарежда с ток
На автосалона в Женева, Goodyear показва интересна концептуална гума, която с генерираната от въртенето си топлина може да зарежда батерията на електромобил...
Реактивен електромотор без постоянни магнити от Ricardo
Екип на Ricardo е разработил нов прототип – 85 кВт синхронен реактивен електромотор (без постоянни магнити) за задвижване на електрически превозни средства. В този мотор няма скъпи редки земни материали, но производителността е запазена, при това със значително намаляване на цената...