Тези устройства стават все по-малки и все повече компании се ориентират към тяхното производство. Поредната е Efacec, която ще представи DC (правотоково) бързо зарядно на eCarTec 2014 в Мюнхен през октомври. С мощност 24 кВ това устройство (QC24S) е предназначено за зареждане на електромобили с комбо щепсел (CCS), като VW e-Golf и BMW i3. До края на годината Efacec смята да пусне и версия с CHAdeMO контакт, за коли като Nissan LEAF...
Блогове за електромобили
E-bike (кит), който няма нужда от зареждане...
ZeHus е компактна електро система за велосипеди от Италия, която освен че ти помага да се движиш по-лесно, няма нужда от зареждане...
Как да разпознаваш зарядните кабели и кой ще бъде масовият
Зареждането на електромобили още не е стандартизирано на европейско ниво – това очакваме да стане през 2017 г. Но вече се оформя победител в битката за стандарта – най-вероятно масово ще използваме за зареждане IEC 62196-2 или Тип 2 (Type 2 Mode 3) кабел със 7-пина. Този блог е за да те улесним в използването на този кабел...
Общината в Москва монтира 150 зарядни за електромобили до края на 2014
Ало, Столична община ли е? Вижте какво правят в Москва! Това можем да кажем на нашата община по повод новината, че московската обяви, че до края на 2014 г. ще монтира 150 зарядни станции за електромобили из града...
Разликата между 25 кВт и 50 кВт бърза зарядна станция е... 7 минути
През уикенда прибрахме нашия Рено Туизи на ход и нали трябваше да го зареждаме два пъти по пътя от Разлог до София, решихме да направим един блог за бързите зарядни станции. Защото стандартното зареждане на електромобил с ток си е процес, свързан с много чакане някъде по пътищата – в нашия случай, два пъти по час и половина. И понеже бързите зарядни станции са различни сега ще направим сравнение между два от основните видове на пазара...