След eVito и eSprinter, идва и нов електрически Mercedes-Benz EQV, който ще бъде показан на автосалона във Франкфурт през септември, преди предлагането да стартира от есента.

Очакванията към електрическия Porsche Taycan ще са много високи, както към всеки друг модел на компанията. И дори повече. С достатъчно турбо бензинови култови модели, почитателите на марката имат предостатъчно основания да поставят под съмнение новия електро играч и даже да са (крайно) настроени против него.

Компанията обяви в Twitter, че при поръчка на нов Model S или Model X, отново получаваш безплатно Supercharger зареждане. Продажбите на двата топ модела не са на желаното ниво, до голяма степен заради много по-търсения Model 3, което най-вероятно подтиква Tesla към подобни стъпки.

Преди години Елон Мъск обяви, че Supercharger зареждането ще бъде безплатно завинаги. Но компанията му винаги е казвала, че мрежата от бързи зарядни станции е предназначена за дълги пътувания.

После нещата започнаха да се развиват, много хора започнаха да злоупотребяват, като зареждат на близки до дома или офиса им Supercharger станции постоянно и дори да оставят колите си за дълго време след като са се заредили.

Това провокира Tesla да въведе ограничения, а впоследствие заплащане на зареждането и дори наказателни такси. В един момент безплатното беше премахнато въобще.

И сега, за да побутне отново продажбите на S и X, Tesla отново ги предлага с безплатно Supercharger зареждане.

Причината изглежда е в това, че от 95,200 доставени коли при последното отчитане, само 17,650 са били S и X.

Има, обаче, и друга корекция - Tesla спря да предлага версиите със стандартен пробег и на двата модела. Например, в държавата със сервизен център на компанията най-близо до нас - Австрия - цената на Model S скача от €78,500 на €87,000, а на Model X от €83,200 на €92,700. Първите цени са на въпросните версии със стандартен пробег, които вече не се предлагат.

Така че остава да видим дали безплатното Supercharger зареждане ще повиши продажбите на топ моделите, предвид горната корекция.

С ново мобилно приложение, Jaguar цели да осигури повече увереност в притежанието на електромобил на новите собственици.

Алгоритъм в приложението следи ежедневното шофиране и след това изчислява разходите за придвижване, като показва също колко от капацитета на батерията е изразходван и колко често трябва да се зарежда I-Pace, за да се покриват индивидуалните нужди от шофиране.

Audi показа електрически скутер, който можем да наречем и скейт-тротинетка, с четири колела и някои новаторски елементи.

Преди младежите, които не могат да си позволят големия e-tron да се зарадват прекалено, ще трябва да се почака - миниатюрният e-tron ще влезе в производство в края на 2020 г.

Подкатегории

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения