Sidebar

20
Пон, Ян
7 Нови блога
× Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.

Моята Ампера

Преди 7 месеца 3 седмици #5550 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
А проблема със зациклянето откри ли го? И всъщност само навигацията ли блокира? Колата остава ли в движение и управляема? Защото аз съм правил грешката да натисна три пъти бързо старт бутона вместо да я прехвърля на маунтийн и цялата система се рестартира, а колата продължава по инерция. Не може да се стартира отново в движение и трябва да отбиеш, да спреш и да превключиш на парк за да я събудиш...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 2 седмици #5580 от Presko
Отговор от Presko по тема Моята Ампера
Само навигацията, с колата не съм имал грижи, може да се кара и със забила навигация но е досадно че върти стартиращата графика през няколко секунди.
От вчера работя по нов вариант за обновяване и ако всичко върви по план всички подобни моменти ще бъдат избегнати и ще работи коректно.
А с повече късмет и ще измислим вариант за кирилизиране на навигацията или за латиризиране на картата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 2 седмици #5581 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Сууупер, ти си нашата надежда! А знаеш ли всъщност как се прави без сваляне на харддиска "ако <имате> стар dvd диск със сериен номер за него". И такъв DVD само при купен упдейт за навигация ли има или в сервиза трябва да имат за колата?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 2 седмици #5582 от Presko
Отговор от Presko по тема Моята Ампера
За съжаление диска трябва да е закупен от официален представител.
Понеже при инсталацията на обновлението иска ключ а той се генерира на база VIN.
В момента един от колегите с който работим по проекта за неговия Saab е решил да докара нещата до край и обновлението да стане официално, със разрешение от Volvo и тн. чрез неговите връзки с официалния представител. При успех ще имаме достъп до официалния генератор за сериен ключ.
Работи се и по алтернативен генератор ;)
Следните потребители изказаха благодарности: anplmat

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 месеца 4 седмици #5615 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Всъщност моята система май е MyLink а модела се води 2012. Това което разработвате става ли за нея?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 месеца 2 седмици #5624 от earendil
Отговор от earendil по тема Моята Ампера
My Link май е след втората половина на 2012. Можеш ли да стриймваш блутуут аудио или само разговори?

Иначе моята кола с която съм отворил тази тема е вече на почти 7 години, от които 6 при мен и мога с радост да потвърдя, че няма грам (видима) деградация на батерията.
Знам, че е постигнато с големия вграден буфер, но това не променя приятния факт, че толкова години и 160 хил км по-късно все още си минавам 80+ км на батерия в топъл летен ден.


И въпреки, че ненавиждам като цяло ГМ и отношението им към клиента, не мога да не призная, че това е един прекрасно конструиран и здрав автомобил..

Мислех, че има нещо разбито вече по окачването , но се оказаха леко тракащи спирачни апарати.. Евала.. при моето тотално незачитане на полегнали полицаи и разбити пътища, всичко по окачването е все още бетон..
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 месеца 2 седмици #5634 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Само разговори, без музика. Това за навигацията, по която работите добре ли е? ;-)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 3 седмици #5644 от Presko
Отговор от Presko по тема Моята Ампера
Системата е като моята, не мисля че е MyLink
Картата е съвместима с твоята система.
За сега съм имал време само да отстраня проблема с зациклянето и работи стабилно.
С езиковия пакет не съм подкарал оригиналния и е с този от волво.
И ласовите команди не работят все още по същата причина.
Има верочтност да се адаптира цялата карта в близко бъдеще, но изчаквам да видя дали ще има по нова карта от 2018
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 3 седмици #5651 от kovat
Отговор от kovat по тема Моята Ампера
АДМИРАЦИИ за навигацията !!!!!! Дай телефон да те тормозим или когато е удобно ми чукни на 0882944994 да ме "осветлиш" по какви стъпки да стъпвам за да се сдобия с таз благина.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 2 седмици #5714 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Ти ще бъдеш ли в Търново на 5.10?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици #5737 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Някой знае ли всъщност какви са условията за да се смени батерията в гаранционния срок без да е аварирала? Какъв е процентът на деградация който гаранцията признава.? За нашия модел критерия е 10,4 киловата преди да се включи двигателя. При мен за съжаление тази година рязко падна на под 9.5...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици #5738 от murry
Отговор от murry по тема Моята Ампера
Стандарта в индустрията е 70% до края на гаранционния период.

Сигурен ли си, че само 9.5 са ти available? Знам, че БМС-а на GM трябва да се калибрира от време на време като се изпразни до долу (стигнеш до бензин) и се зареди до горе. След това следващите няколко карания са показателни.

Освен това ако се дава газ сериозно немалка част от енергията може да отиде в топлина, а не зa traction.

И ми е направило впечатление, че не винаги pre-conditioning-а го добавя към ползваните kWh - защото там май се старае да показва само изразходваната енрегия като се движи колата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици #5741 от earendil
Отговор от earendil по тема Моята Ампера
Тези показания на дисплея не са много меродавни.. по-скоро ориентировъчни.

Най-добрия показател ти е реалния пробег при температура около 20 градуса, без климатик, с летни гуми на 2.6 атм. и с около 90 извънградаско.. При тези условия аз все още правя 80 км въпреки, че колата ми е на 7 години и 160 хил км.

А иначе "използваната енегрия" по показания на табло на мен ми варира от 10.3 лятото до 9.1 кВч зимата.
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5759 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Лошото е, че лятото след няколко умишлени разреждания до бензин ми показва 9.5, а последния път 9.1 - пробега ми също падна на около 70 при каране като за Еко Ралито... То има и друго - гумите ми са най-тихата Фулда, но не са икономични (или поне се надявах да не са и на това да се дължи пробега) Наскоро почнах да ровя из нета и там прочетох за критерия 10.4 kw. До края на седмицата мисля да сложа зимните и с тях да сравнявам миналогодишния пробег. В Дженерас ме поглееднаха с недоумение, когато питах за "балансирано зареждане" или както го пишеше тук някъде из форума. При това бяха убедени, че трябва да ти падне капацитета СЪС 70%, а не да ти падне с 30 и да ти останат 70% за да я подменят гаранционно... Може би не попитах верния човек там. Софтуерния им спец го нямаше, а аз бях там за боядисване...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5782 от earendil
Отговор от earendil по тема Моята Ампера
По правило има обикновено по 1 човек обучен за ампера в представителство и 90% не си попаднал на правилния.. Останалите са .. меко казано лаици.. Преди време не искаха да ми сменят гаранционно стоп, заради това че не съм бил минал смяна на масло при тях на 10 хил.. Аз 2 мин стоя и се чудя тия майтап ли си правят..

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 2 седмици #5854 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Днес дойде редът и на моята Ампера да се яви на преглед в Дженеръс. Преди два дни сутринта я заварих незаредена и с етикет "Service high voltage charging system". Всичките ми опити да активирам зареждането или да отстраня това съобщение бяха напразни. Обадих се в Дженеръс ауто и ми дадоха чс за тази сутрин. Имах опасения, че може да имам проблеми с пътуването Пловдив -София, но се оказаха неоснователни. За всеки случай нагласих круизконтрола само на 95км/ч и за около 2 часа пристигнах. Приеха ме много експедитивно. След около час приемчикът ми съобщи, че имала записани изключително много фолт кодове и трябвало да се изчисти и да се препрограмират 2 модула (после ми даде разпечатка с общо 61 записани грешки). Също така стана ясно, че това не било част от гаранционното обслужване - т.е. заплаща се ;) Излезе 210лв. Реших за всеки случай да сменя маслото, защото не беше сменяно от почти 2 години и 26000км но показваше оставащ ресурс 72%. Също ми доляха малко (400мл) охладителна течност за батерията. Като се прибрах, включих колата в контакта - зарежда се :)
До колкото разбирам от това, което четох по американски форуми - тази процедура там се води Ъпдейт и се прави редовно - на около 2 години.
Имам въпроси към колегата earendil :
- На вашата кола колко пъти се е случвало това ъпдейтване?
- Какъв OBD II модул ползвате за триене на грешки?
- Къде се намира кутийката с предпазителите, които трябваше да се вадят и слагат при заключване на кормилната колона?
И ако не ви затруднявам особено, бихте ли ми дали телефонния си номер (може на ЛС) за консултации, ако не дай Боже, пак се обърка нещо.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 2 седмици #5855 от murry
Отговор от murry по тема Моята Ампера
Service High Voltage System 99% от случаите е нужда от доливане на охладителна течност (според това, което съм виждал в САЩ).

А моя Волт от 2 дни не може да се зарежда - в която и станция да го включа й бута бушона и изписва "Unable to charge" на таблото. Предполагам, че в порта е влезла някаква вода или гняс, което не го е правила никога до момента. Ще изчакам още ден-два да изсъхне. Добре, че бутах само бушона на домашната станция, ама вчера бутнах и този на една елдрайвска станция, та малко неловко се получи...
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 2 седмици #5856 от svetlyo_74
Отговор от svetlyo_74 по тема Моята Ампера
Следи си винаги течността на батерията.
Падне ли под определено ниво и сработва тази грешка.
На мен ми го е правила няколко пъти Амперата.
Спира да зарежда за да предпази колата от прегряване.
На бензин можеш да караш колкото си поискаш без ядове
В Дженеръс ми го оправиха с препрограмиране на модули, като при тебе.
Сега съм с новият Волт и не съм получавал такова съобщение.
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 2 седмици #5857 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Благодаря за отговорите.
В същност, още през януари се обаждах в Дженеръс, да питам дали да ходя на преглед и обслужване там за да си поддържам гаранцията. Понеже от фронт офиса не можаха да намерят специалиста по Амперите си оставих телефона и след 2-3 дена човекът ми се обади. Каза, че няма защо да ходя всяка година, щом нямам никакви забележки към колата. Още тогава бях забелязал, че охладителната течност за батерията в по-малкия съд е с явно по-ниско ниво. Той каза, че щом колата не изписва никакви съобщения - няма проблем. Дори и днес, след триенето на грешки и преинсталирането те нищо не казаха за охладителната течност, Аз изрично настоях да я проверят и долеят, ако е необходимо при обслужването. И едва тогава го направиха, като са ми оставили бутилката с остатъчното количество в колата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 дни 21 часа #5904 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Днес ми се случи и пълното "заключване на волана". Добре, че стана точно като си влязох в гаража и при изключването на колата се появи надписа "service steering lock", който вече няколко пъти се е появявал, но без никакви последствия. Реших да я рестартирам, но при новото активиране се появи и другия : "steering lock problem, turn wheel and try again", като колата вече не можеше даже да се изключи. След няколко опита все пак успях да я изключа. Първо опитах с изваждане и слагане на реле 5 в главното табло, но без ефект. После отворих ЛЯВАТА кутия с бушони отстрани на арматурното табло и със щипката извадих предпазителя Р8, включих и отново трудно изключих колата. Сложих отново Р8 на мястото му, включих колата и всичко изглежда наред. Явно е софтуерен бъг, като този с честото неразпознаване на ключа.
Мисля си, дали тези проблеми не са провокирани от изразходен ресурс на 12V акумулатор на колата? Щото моят вероятно вече е на повече от 8 години (колата е произведена на 4.01.2012, а първата й регистрация е март 2014г) Някой от вас сменял ли е вече 12V акумулатор? Необходим ли е някакъв специален софтуер при смяната? И също - някой да има връзка с форумния колега и основател на темата earendil, щото гледам, че повече от 2 месеца не е влизал тук?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум