- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Моята Ампера
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Presko
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 11
- Харесвания: 8
От вчера работя по нов вариант за обновяване и ако всичко върви по план всички подобни моменти ще бъдат избегнати и ще работи коректно.
А с повече късмет и ще измислим вариант за кирилизиране на навигацията или за латиризиране на картата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Presko
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 11
- Харесвания: 8
Понеже при инсталацията на обновлението иска ключ а той се генерира на база VIN.
В момента един от колегите с който работим по проекта за неговия Saab е решил да докара нещата до край и обновлението да стане официално, със разрешение от Volvo и тн. чрез неговите връзки с официалния представител. При успех ще имаме достъп до официалния генератор за сериен ключ.
Работи се и по алтернативен генератор
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Иначе моята кола с която съм отворил тази тема е вече на почти 7 години, от които 6 при мен и мога с радост да потвърдя, че няма грам (видима) деградация на батерията.
Знам, че е постигнато с големия вграден буфер, но това не променя приятния факт, че толкова години и 160 хил км по-късно все още си минавам 80+ км на батерия в топъл летен ден.
И въпреки, че ненавиждам като цяло ГМ и отношението им към клиента, не мога да не призная, че това е един прекрасно конструиран и здрав автомобил..
Мислех, че има нещо разбито вече по окачването , но се оказаха леко тракащи спирачни апарати.. Евала.. при моето тотално незачитане на полегнали полицаи и разбити пътища, всичко по окачването е все още бетон..
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Presko
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 11
- Харесвания: 8
Картата е съвместима с твоята система.
За сега съм имал време само да отстраня проблема с зациклянето и работи стабилно.
С езиковия пакет не съм подкарал оригиналния и е с този от волво.
И ласовите команди не работят все още по същата причина.
Има верочтност да се адаптира цялата карта в близко бъдеще, но изчаквам да видя дали ще има по нова карта от 2018
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Отсъства
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Сигурен ли си, че само 9.5 са ти available? Знам, че БМС-а на GM трябва да се калибрира от време на време като се изпразни до долу (стигнеш до бензин) и се зареди до горе. След това следващите няколко карания са показателни.
Освен това ако се дава газ сериозно немалка част от енергията може да отиде в топлина, а не зa traction.
И ми е направило впечатление, че не винаги pre-conditioning-а го добавя към ползваните kWh - защото там май се старае да показва само изразходваната енрегия като се движи колата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Най-добрия показател ти е реалния пробег при температура около 20 градуса, без климатик, с летни гуми на 2.6 атм. и с около 90 извънградаско.. При тези условия аз все още правя 80 км въпреки, че колата ми е на 7 години и 160 хил км.
А иначе "използваната енегрия" по показания на табло на мен ми варира от 10.3 лятото до 9.1 кВч зимата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
До колкото разбирам от това, което четох по американски форуми - тази процедура там се води Ъпдейт и се прави редовно - на около 2 години.
Имам въпроси към колегата earendil :
- На вашата кола колко пъти се е случвало това ъпдейтване?
- Какъв OBD II модул ползвате за триене на грешки?
- Къде се намира кутийката с предпазителите, които трябваше да се вадят и слагат при заключване на кормилната колона?
И ако не ви затруднявам особено, бихте ли ми дали телефонния си номер (може на ЛС) за консултации, ако не дай Боже, пак се обърка нещо.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
А моя Волт от 2 дни не може да се зарежда - в която и станция да го включа й бута бушона и изписва "Unable to charge" на таблото. Предполагам, че в порта е влезла някаква вода или гняс, което не го е правила никога до момента. Ще изчакам още ден-два да изсъхне. Добре, че бутах само бушона на домашната станция, ама вчера бутнах и този на една елдрайвска станция, та малко неловко се получи...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Падне ли под определено ниво и сработва тази грешка.
На мен ми го е правила няколко пъти Амперата.
Спира да зарежда за да предпази колата от прегряване.
На бензин можеш да караш колкото си поискаш без ядове
В Дженеръс ми го оправиха с препрограмиране на модули, като при тебе.
Сега съм с новият Волт и не съм получавал такова съобщение.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
В същност, още през януари се обаждах в Дженеръс, да питам дали да ходя на преглед и обслужване там за да си поддържам гаранцията. Понеже от фронт офиса не можаха да намерят специалиста по Амперите си оставих телефона и след 2-3 дена човекът ми се обади. Каза, че няма защо да ходя всяка година, щом нямам никакви забележки към колата. Още тогава бях забелязал, че охладителната течност за батерията в по-малкия съд е с явно по-ниско ниво. Той каза, че щом колата не изписва никакви съобщения - няма проблем. Дори и днес, след триенето на грешки и преинсталирането те нищо не казаха за охладителната течност, Аз изрично настоях да я проверят и долеят, ако е необходимо при обслужването. И едва тогава го направиха, като са ми оставили бутилката с остатъчното количество в колата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Мисля си, дали тези проблеми не са провокирани от изразходен ресурс на 12V акумулатор на колата? Щото моят вероятно вече е на повече от 8 години (колата е произведена на 4.01.2012, а първата й регистрация е март 2014г) Някой от вас сменял ли е вече 12V акумулатор? Необходим ли е някакъв специален софтуер при смяната? И също - някой да има връзка с форумния колега и основател на темата earendil, щото гледам, че повече от 2 месеца не е влизал тук?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.