Sidebar

28
Пон, Сеп
4 Нови блога
× Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.

Моята Ампера

Преди 8 месеца 5 дни #5912 от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Още малко ъпдейт по темета със заключването на волана.
Само че този път освен обичайните надписи „service steering lock“ и „steering lock problem, turn wheel and try again“ се чуваше и продължително бръмчене на електромоторче… Изваждането на предпазителя P8 и после 3 минути без 12 волтов акумулатор не свърши работа… Изваждането на 800 лева и две седмици в Дженеръс докато пристигне ново устройство за заключване на волана реши проблема и този път се надявам да е окончателно! Защото се е наложило да преработят ел-инсталацията и куплунга за новия чарк, които е различен от оригиналния…
Естествено веднага разглобих старата кутийка - drive.google.com/file/d/1tiH_JBxchldPhQ1...q5u/view?usp=sharing
Вътре има платка, без нито един датчик за положението на палеца, който заключва волана.
drive.google.com/file/d/1VVBXtGze9vxjKyY...Qhh/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/1QbtWZNCSQeyXDEV...KHk/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/1na1USvFpbIkaZaH...Ugj/view?usp=sharing
Има само едно реле, което вероятно обръща посоката на въртене на електромоторчето (made in China) и някой следи за колко време реагира и кога се претоварва. Най-вероятно това реле (NEC Philipines) залепва от време навреме и това побърква компютъра. Крайния ефект при мен обаче е механичен – един алуминтиев чарк от който стърчи червяк се е отчупил безвъзвратно…
drive.google.com/file/d/1YZ9eu20NUtA03L7...yyl/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/1sONFv3QLrmQba97...JBX/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/18DJNB5aEOR63P7K...0Ww/view?usp=sharing
Надявам се новата различна кутийка, която са ми монтирали да е измислена по-умно… А за който не му се дават толкова пари вероятно ще си произведем такъв чарк, макар формата да е доста сложна и да има гнездо, в което е вграден магнит…
Между другото, ако някой знае как се прикачват по-лесно снимки да ме открехне...
Харесано от: sweeper, anplmat

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6149 от Kiokushin
Отговор от Kiokushin по тема Моята Ампера
Здравейте много съм се запалил да си закупя шевролет волт. Може ли да ми кажете от къде е най-добре да бъде взет. Какво трябва да се съблюдава при закупуването. Дайте мнения за модела от 2012. Проблем ли е за батерията ако е на 200000км. Какви проблеми прави колата. Ще се радвам някой да даде повече информация от първа ръка, защото няма почти нищо за тях в България. Review има само на английски и руски основно.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6150 от Kiokushin
Отговор от Kiokushin по тема Моята Ампера
Здравейте много съм се запалил да си закупя шевролет волт. Може ли да ми кажете от къде е най-добре да бъде взет. Какво трябва да се съблюдава при закупуването. Дайте мнения за модела от 2012. Проблем ли е за батерията ако е на 200000км. Какви проблеми прави колата. Ще се радвам някой да даде повече информация от първа ръка, защото няма почти нищо за тях в България. Review има само на английски и руски основно.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6151 от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Моята Ампера
Аз пък имам 1 Волт за продаване на 168000км. Но има проблем с едната платка на батерията и затова не е обявен за продажба още.
Платката е поръчана и след 1-2 седмици ще е тук, но смяната ми е трудна. Трабва да се извади батерията, защото е точно върху нея.
Дженеръс Ауто не искат да пипат, а аз нямам подемник (или 10 крика), за да го направя сам.
Някой знае ли къде в София може да ми помогнат за сваляне на батерия за Волт? Ще го продам доста евтино, ако някой иска сам да го ремонтира или да ми помогне.

А в отговор на горния въпрос: Самите клетки на батерията издържат много, но платките на BMS-а, не толкова (не съм първия с такъв проблем). Батерията като цяло не е толкова скъпа, но смяната е трудна. Иначе аз до сега имах проблеми само с бензинови компоненти, това ми е първия проблем с тока.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6152 от murry
Отговор от murry по тема Моята Ампера
Точно Дженеръс Ауто ми сваляха батерията на мен на волта (излишно, в последствие се оказа съвсем друг елементарен проблем). Става въпрос за сервиза им на България.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6153 от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Моята Ампера
Преди колко време? От както не са официално Шевролет, ми отказват подобни неща. Но ако скоро са го правили, ще пробвам пак да ги навия, защото последно говорихме за смяна на цяла батерия, а не само 1 платка (въпреки, че процедурата е същата).
Имаш ли спомен и колко ти струва труда?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6154 от murry
Отговор от murry по тема Моята Ампера
Януари тази година. При мен се оказа пропукан заряден порт, в който е влезла вода и е изгорял. Но преди това демонтираха батерията да гледат всичко друго, вкл. дебелите кабели към батерията и т.н.

Неприятно е, защото изолират целия сервиз за демонтирането на батерията - на бая метри от нея не трябва да има нищо по протокол. Поне така обясняваха - не съм виждал дали са я демонтирали наистина :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица - Преди 1 месец 1 седмица #6155 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Като гледам този тук
прави го в домашни условия и като знае как и какво, нещата не изглеждат толкова трудни. Успех на тези, които ще се решат да пробват.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6156 от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Моята Ампера
Като е свалена батерията е лесно. Но не показва преди това как трябва да се вдига цялата кола и да се подпира батерията от долу.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #6157 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Съжалявам, май съм объркал филмчето. Имаше някъде заснет целя процес.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 4 дни #6158 от earendil
Отговор от earendil по тема Моята Ампера
Дженеръс са ужасни.. Хем арогантни хем не особено кадърни.. То със степ бай степ инструкции и баба знае..

Да чукна на дърво 180 х км и 8 години по-късно амперата е желязна.. С изключение на горното бъгче за заключването на волана.. Нищо друго не съм правил.. А едни тавпони на амортисьорите от по 20 лв.. Ама аз си я карам... Мъжката :)
здрава кола.. Май няма да я продавам.. Оставам я на майка ми като си взема мотика..

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 4 дни #6170 от anplmat
Отговор от anplmat по тема Моята Ампера
Здравейте,
искам да благодаря на колегите за полезната информация в целия форум и по специално за проблема с "service steering lock". И на мен ми се появи вчера в гаража и се оправи по описанияния по горе начин.
Искам да питам някоя има ли наблюдение на колко време се появява, защото на мен за 2 години надписа е излизал 3-4 пъти но сега да първи път ми се налага рестарт с бушона? Питам защото и жената я кара и се притеснява са не и се случи някъде на нея?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.