- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Моята Ампера
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
Само че този път освен обичайните надписи „service steering lock“ и „steering lock problem, turn wheel and try again“ се чуваше и продължително бръмчене на електромоторче… Изваждането на предпазителя P8 и после 3 минути без 12 волтов акумулатор не свърши работа… Изваждането на 800 лева и две седмици в Дженеръс докато пристигне ново устройство за заключване на волана реши проблема и този път се надявам да е окончателно! Защото се е наложило да преработят ел-инсталацията и куплунга за новия чарк, които е различен от оригиналния…
Естествено веднага разглобих старата кутийка - drive.google.com/file/d/1tiH_JBxchldPhQ1...q5u/view?usp=sharing
Вътре има платка, без нито един датчик за положението на палеца, който заключва волана.
drive.google.com/file/d/1VVBXtGze9vxjKyY...Qhh/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/1QbtWZNCSQeyXDEV...KHk/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/1na1USvFpbIkaZaH...Ugj/view?usp=sharing
Има само едно реле, което вероятно обръща посоката на въртене на електромоторчето (made in China) и някой следи за колко време реагира и кога се претоварва. Най-вероятно това реле (NEC Philipines) залепва от време навреме и това побърква компютъра. Крайния ефект при мен обаче е механичен – един алуминтиев чарк от който стърчи червяк се е отчупил безвъзвратно…
drive.google.com/file/d/1YZ9eu20NUtA03L7...yyl/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/1sONFv3QLrmQba97...JBX/view?usp=sharing
drive.google.com/file/d/18DJNB5aEOR63P7K...0Ww/view?usp=sharing
Надявам се новата различна кутийка, която са ми монтирали да е измислена по-умно… А за който не му се дават толкова пари вероятно ще си произведем такъв чарк, макар формата да е доста сложна и да има гнездо, в което е вграден магнит…
Между другото, ако някой знае как се прикачват по-лесно снимки да ме открехне...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Kiokushin
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 3
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Kiokushin
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 3
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mindfreeze
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 17
Платката е поръчана и след 1-2 седмици ще е тук, но смяната ми е трудна. Трабва да се извади батерията, защото е точно върху нея.
Дженеръс Ауто не искат да пипат, а аз нямам подемник (или 10 крика), за да го направя сам.
Някой знае ли къде в София може да ми помогнат за сваляне на батерия за Волт? Ще го продам доста евтино, ако някой иска сам да го ремонтира или да ми помогне.
А в отговор на горния въпрос: Самите клетки на батерията издържат много, но платките на BMS-а, не толкова (не съм първия с такъв проблем). Батерията като цяло не е толкова скъпа, но смяната е трудна. Иначе аз до сега имах проблеми само с бензинови компоненти, това ми е първия проблем с тока.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mindfreeze
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 17
Имаш ли спомен и колко ти струва труда?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Неприятно е, защото изолират целия сервиз за демонтирането на батерията - на бая метри от нея не трябва да има нищо по протокол. Поне така обясняваха - не съм виждал дали са я демонтирали наистина
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mindfreeze
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 17
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Да чукна на дърво 180 х км и 8 години по-късно амперата е желязна.. С изключение на горното бъгче за заключването на волана.. Нищо друго не съм правил.. А едни тавпони на амортисьорите от по 20 лв.. Ама аз си я карам... Мъжката
здрава кола.. Май няма да я продавам.. Оставам я на майка ми като си взема мотика..
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- anplmat
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 6
- Харесвания: 2
искам да благодаря на колегите за полезната информация в целия форум и по специално за проблема с "service steering lock". И на мен ми се появи вчера в гаража и се оправи по описанияния по горе начин.
Искам да питам някоя има ли наблюдение на колко време се появява, защото на мен за 2 години надписа е излизал 3-4 пъти но сега да първи път ми се налага рестарт с бушона? Питам защото и жената я кара и се притеснява са не и се случи някъде на нея?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
"battery too cold plug in to warm"
Появява се вече 3-4 пъти. При това по два пъти последователно през 10 минути... А времето е топло! И става даже на дълъг път след режим Маунтиин с 1/3 пълна батерия и затоплени антифризи от двигателя.
Оказа се, че Гугъл знае... Форуми за Chevy Volt бол на тази тема, но досега само разбрах, че вероятно е сензор за температура някъде из батериите... Не съм намерил "правилния" отговор, но си мисля: каквото и да е в батерията - сваляне на цялата му е майката!!! И дали се поема от 8 годишната гаранция?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Отсъства
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
А моето обяснение за чудото е, че техния специалист по Амперите го е заглождила съвестта и ми е изтрил грешките с техния софтуер, което е било и същината на проблема. Ако ми се случи пак, мисля вече да се пробвам с моята диагностика да го оправя. Но вас все пак ви съветвам да си уговорите час и да идете в сервиза на бул.България - до възела за Бояна.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Shoni{Румен Минчев}
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 10
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Отсъства
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Кабела о ОК-4,96V при запален мотор.
С датчика- имам проблем . Не мога да стигна до него с пробниците на мултицета.Явно иска нейде от долу да се бърка. Пък и явно ръцете са ми дебели...Изподрах се и ТЦ....
Поръчал съм нов датчик-офертата която имем е:
Датчик за ниво - 62,93 лв. за клиент – 6/8 р. дни за доставка.
Охладителна течност за батерията - 2 литра (готов за наливане) -23,93 лв. за клиент – 1/2 дни за доставка.
Охладителна течност за батерията - 5 литра (готов за наливане) -47,24 лв. за клиент – 1/2 дни за доставка.
Предполагам че за да го подменя трябва да изпразня 2-те казанчета и да го сваля -може би
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Ходих в сервиза на Дженерас на бул, България (София) и ме приеха за целия ден, прегледаха и окачване и т.н.
Вечерта отидох да я взема и се оказа, че съм отишъл два (2) дни преди края на гаранцията!!! Да отчели са грешка и във фактурата имаше трети ред "Батерия - 0 лева" освен долятия антифриз 2 литра... Казаха, че ще отправят запитване към Опел, но си влиза в срока на гаранцията... Чудесно викам си и чакам да ми се обадят за резултат от запитването. Мина доста време и се обадих по повод на предстоящото ежегодно ЕкоРали България и междудругото да попитам има ли отговор за батерията. Оказа се, че пак аз не съм разбрал и те ме чакали да видя ще я има ли пак тая грешка....... Добре де има я! "Ами докарайте я пак. Може и веднага". Обръщам от пътя и я карам в сервиза! Вечерта ми я върнаха "препрограмирана" и сега карам и гледам дали пак Че се поЯви наднисО. Е сигурен съм, че няма да се появи, докато не изгори следващия сензор, защото по форумите прочетох, че това правят хората, когато им изтече гаранцията, за да не свалят батерия... иначе платката била ефтина. А на Chevy Volt в щатите са им сменяли батериите в гаранция, но няма гаранция дали ще е нова или ако има reconditioned ти слагат такава. Иначе не се оплаквам - моята е на 68386 км (днес ) и в добро състояние. Надявам се да не се подпали точно клетката, на която софта и е шунтирал сензора... Та така...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Отсъства
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.