- Коментари: 13
- Харесвания: 1
×
Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.
Моята Ампера
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
Преди 2 години 1 месец #6349
от kovat
Отговор от kovat по тема Моята Ампера
Ако на някой му трябва имам сензора работещ.
Прикачени файлове:
Харесано от: Mario62
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
По-малко
Още
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Преди 2 години 1 месец #6350
от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Здравей колега, аз съм от Пловдив. Ако искаш - да опитаме с моята диагностика iCarsoft? На моята точно това не съм пробвал, но може и да стане.
0889362182
Димитър
0889362182
Димитър
Харесано от: Mario62
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
По-малко
Още
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Преди 2 години 1 месец #6353
от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Явно проблемът със отказа на зареждане от мрежата при Ampera и Volt е многостранен и се проявава все по-често. Тук едни испанци, които са доста напред с нещата го обясняват
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- E-mo
-
- Извън линия
- Леко навлязъл
-
По-малко
Още
- Коментари: 31
- Харесвания: 18
Преди 2 години 1 месец - Преди 2 години 1 месец #6354
от E-mo
Отговор от E-mo по тема Моята Ампера
Човекът казва като дойдат при мен хора с изтрити грешки, не мога да разбера в кой модул е проблема.
Последна промяна: Преди 2 години 1 месец от E-mo.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
-
- Извън линия
- Леко навлязъл
-
По-малко
Още
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Преди 2 години 3 седмици #6362
от Mario62
Отговор от Mario62 по тема Моята Ампера
Днес попаднах на много добре синтезирани правила за поддръжка на батерията... Rules of thumb for 2011 and 2012 owners, 1. Always be charging, 2. once fully charged and before leaving, unplug and plug twice to start the charging and cell balancing just before you leave which takes about 10 or 15 minutes, 3. Never park on an empty battery, 4. Always run in Mountain Mode.
Харесано от: sweeper
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- xcess
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
- Коментари: 4
- Харесвания: 0
Преди 2 години 1 седмица #6365
от xcess
Отговор от xcess по тема Моята Ампера
Здравейте всички. Тази година се зарибих да си взема Ампера и аз. След малко четене установих че понеже не е 100% електромобил, няма как да се възползвам от всички нисък данък, зона и тн. Интересува ме в някой успявал ли е регистрира Ампера/Волт в КАТ София и да я пишат електромобил? Минава ли номера? И ако да - как? Благодаря.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mindfreeze
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
По-малко
Още
- Коментари: 70
- Харесвания: 17
Преди 2 години 1 седмица #6366
от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Моята Ампера
В София няма как. Дискутирал съм го с шефа на КАТ и четохме наредби. Наредбата ясно казва, че ако има резервоар колата се води хибрид и хората в КАТ го знаят.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- xcess
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
- Коментари: 4
- Харесвания: 0
Преди 2 години 1 седмица - Преди 2 години 1 седмица #6367
от xcess
Отговор от xcess по тема Моята Ампера
Благодаря за инфото. Имам още един важен (за мен) въпрос. Каква диагностика върши работа за разчитане и чистене на грешки на модела? Благодаря отново.
Последна промяна: Преди 2 години 1 седмица от xcess.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mindfreeze
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
По-малко
Още
- Коментари: 70
- Харесвания: 17
Преди 2 години 1 седмица #6368
от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Моята Ампера
Аз имам диагностика, която не ми трябва вече. Писах ти ЛС с номера ми, ако искаш да се чуем.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
По-малко
Още
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Преди 1 година 11 месеца - Преди 1 година 11 месеца #6370
от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Здравейте колеги, отново по темата "Service High Voltage System".
След 2 седмици чакане, днес най-сетне ми върнаха Амперата от бояджийския сервиз на Опел Пловдив (дребни драскотини по броня и джанта). Та като тръгвах от сервиза ми се появи етикет за високо налягане в предна дясна гума (ремонтираната джанта) и после в движение забелязах зловещото послание "Service High Voltage System". Веднага звъних в сервиза да ги питам дали не са пипали нещо по охлаждането на батериите и те - естествено отрекоха. Но се разбрахме утре сутрин да ида отново и в големия сервиз да ми направят диагностика на проблема. Едва дочаках да се прибера в къщи и да включа моята диагностика. В автоматичен режим ми изкара списък от 26 основни модула с грешки. При проверката имаше такива като: Слаба батерия на кийлес дистанционното (ключа), ниско налягане на ABS системата и разбира се : "Service High Voltage System" - Fault sensor battery coolant level . Записах фолт-кодовете в уреда и реших да трия другите грешки, защото знам, че не са реални, като щях да оставя само основния запис. И, О чудо! - като изтрих тази за АБС грешката и всичко си дойде на мястото! Няма светещо двигателче на таблото, няма "Service High Voltage System"! Включих я и венага почна да зарежда. При повторната диагностика никакви записи за грешки не открих, макар че бях изтрил само първите 2-3.
Изводът ми е, че този проблем си е най-вероятно софтуерен бъг при натрупване на множество записи за дребни грешки, най-често фалшиви или моментни. Защото и предишния ми такъв проблем се оправи "магически", както ви го описах преди 3 месеца. Номерът явно е да уцелиш кой код да изтриеш. Надявам се и вашите проблеми да се решават по-безболезнено, щото висенето по сервизи е наистина много одосадяващо и скъпо неудоволствие.
След 2 седмици чакане, днес най-сетне ми върнаха Амперата от бояджийския сервиз на Опел Пловдив (дребни драскотини по броня и джанта). Та като тръгвах от сервиза ми се появи етикет за високо налягане в предна дясна гума (ремонтираната джанта) и после в движение забелязах зловещото послание "Service High Voltage System". Веднага звъних в сервиза да ги питам дали не са пипали нещо по охлаждането на батериите и те - естествено отрекоха. Но се разбрахме утре сутрин да ида отново и в големия сервиз да ми направят диагностика на проблема. Едва дочаках да се прибера в къщи и да включа моята диагностика. В автоматичен режим ми изкара списък от 26 основни модула с грешки. При проверката имаше такива като: Слаба батерия на кийлес дистанционното (ключа), ниско налягане на ABS системата и разбира се : "Service High Voltage System" - Fault sensor battery coolant level . Записах фолт-кодовете в уреда и реших да трия другите грешки, защото знам, че не са реални, като щях да оставя само основния запис. И, О чудо! - като изтрих тази за АБС грешката и всичко си дойде на мястото! Няма светещо двигателче на таблото, няма "Service High Voltage System"! Включих я и венага почна да зарежда. При повторната диагностика никакви записи за грешки не открих, макар че бях изтрил само първите 2-3.
Изводът ми е, че този проблем си е най-вероятно софтуерен бъг при натрупване на множество записи за дребни грешки, най-често фалшиви или моментни. Защото и предишния ми такъв проблем се оправи "магически", както ви го описах преди 3 месеца. Номерът явно е да уцелиш кой код да изтриеш. Надявам се и вашите проблеми да се решават по-безболезнено, щото висенето по сервизи е наистина много одосадяващо и скъпо неудоволствие.
Последна промяна: Преди 1 година 11 месеца от sweeper.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- xcess
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
- Коментари: 4
- Харесвания: 0
Преди 1 година 11 месеца #6376
от xcess
Отговор от xcess по тема Моята Ампера
Нов бърз и лесен въпрос имам. Вашите коли как са вписани в големия талон под точка P.3? Хибрид или електромобил?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Shoni{Румен Минчев}
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
- Коментари: 10
- Харесвания: 1
Преди 1 година 11 месеца #6377
от Shoni{Румен Минчев}
Отговор от Shoni{Румен Минчев} по тема Моята Ампера
Има и от двата варианта бензин/електричество и само електричество, просто прочети темата отначалото. Там има описани и двата варианта. Иначе, по сега действщия закон трябва да е бензин /електричество.(защото има резервоар)
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- xcess
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
- Коментари: 4
- Харесвания: 0
Преди 1 година 11 месеца #6378
от xcess
Отговор от xcess по тема Моята Ампера
Явно е "божа работа". Преди седмица в КАТ София една Ампера я писаха като изцяло електро. Не знам, може би с връзки стават тия неща.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
По-малко
Още
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Преди 1 година 11 месеца #6379
от sweeper
Отговор от sweeper по тема Моята Ампера
Не мислех да ви отговарям на въпросите, защото явно не четете написаното досега. Как ще ви я регистрират колата в КАТ зависи основно от първата (оригиналната) й регистрация. Всичко това съм го описал в специалната тема по въпроса и с моите документе съм помогнал на още 2-3 собственика при регистрацията им в България. За което естествено и едно "Благодаря" не ми казаха ... Даже някой ми се обиди, че не съм искал да регистрирам на мое име внесения му на далавера от Канада Волт като напълно електрически и после да му го прехвърля. Пък и това ли е най-важното - да спестите 30лв на година от пътен данък и отвреме на време да паркирате безплатно по центъра? Колата според мен си е достатъчно добра и без тези екстри.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mistqr
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
По-малко
Още
- Коментари: 7
- Харесвания: 0
Преди 8 месеца 3 седмици #6554
от mistqr
Отговор от mistqr по тема Моята Ампера
Здравейте, търся ляв фар за ампера.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.