- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Моята Ампера
- murry
-
- Извън линия
- Основател
-

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
-
- Извън линия
- Основател
-
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
-
- Извън линия
- Основател
-
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- petko_voyvoda
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
- Коментари: 74
- Харесвания: 6

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
-
- Извън линия
- Основател
-
- Коментари: 243
- Харесвания: 35

Създадох си навика при пътувания извънградско когато знам, че пробега няма да ми стигне (пр. е повече от 70км) като излеза на по-бърза отсечка (пр. магистрала) да превключа на Hold режим (което инструктира волта да държи този заряд - работи главно на бензинов двигател). После последните километри (пр. ако са ми останали 30км ел. заряд, изключвам hold-а 30км преди да стигна) ги ползвам на ток когато е по-бавна средната скорост. Така би трябвало да се достига най-добро ефишънси. Разбира се не уцелвам винаги с estimation-ите и опита от няколкото пътувания до момента показват, че все се прибирам вкъщи с останали 10-15км range - но нищо

За половин час в шуко би трябвало да е заредило нещо от рода на 0.8kWh, тъй като сток чарджъра на шуко вкарва максимум 1.7kWh ако не се лъжа. При зарядната станция вкъщи (гордо направена от eCars - минутки за реклама) зарежда по 3.3kWh, което са около 15-на километра на час.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
-
- Извън линия
- Леко навлязъл
-
- Коментари: 36
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
-
- Извън линия
- Леко навлязъл
-
- Коментари: 36
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
-
- Извън линия
- Основател
-
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
2) Работи отлично след смяната на софтуера - и при мен го имаше същия проблем, но края на миналата седмица Марто дойде и инсталира ъпдейтнатата платка и вече е супер.
П.П. Благодаря, че си оставил колата си за тестовете

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
-
- Извън линия
- Основател
-

Само по себе си туй ме накара да си вкарам едни възгордени мисли от типа "еее и ние вече имаме нещо, че го и го ъпдейтваме"

Чисто и просто – КарамЕЛ

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- iceniko
- Извън линия
- Леко навлязъл
-
- Коментари: 54
- Харесвания: 9
Някой да има мнение(я) за обявите в БГ относо Ампера за 20-22к лв.?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
-
- Извън линия
- Основател
-
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Реалните им цени са около 30К лева за кола на малко под 100,000 километра до колкото виждам.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- plamengerchev
-
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
- Коментари: 5
- Харесвания: 0
www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m129578...-rev-2013-grijs.html
www.autoscout24.bg/objava/opel-ampera-e-...50040a241c?cldtidx=6
в Холандия/Белгия са много, но са модели 2012/3 на 120-160 000 км и не се знае как е батерията
Да не забравяме че има и още 1000 евро за докарване и регистрация.
Има и за под 9000 евро - www.leparking.fr/voiture-occasion/opel-a...tri%3Dprix_croissant
Може би трябва да погледнеш по постовете кое да гледаш при покупка за да не попаднеш на нещо което да трябва сериозен ремонт/подмяна
и да ти излезе солено.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
-
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
www.gmpartsdirect.com/oem-parts/gm-battery-charger-24276662
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Благодаря предварително за отговорите ви.
Поздрави и дано скоро и аз да се електрифицирам

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Свалих си счупената букса на зареждачката и сега търся букса HV280 Delphi. www.who-sells-it.com/cy/delphi-automotiv...4-48470/page-19.html www.mouser.bg/ProductDetail/Aptiv-former...JN71rdkuIDa1JmwgUg==
Чудя се дали да не я залепя просто, но е доста рискова и непрофесионална работа. Та затова си търся нова такава. Ще ми бъде радостно ако някой се сеща за нещо по въпросната джаджа.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
- Коментари: 68
- Харесвания: 19

По-интересно беше пътешествието за доставката на колата. По настояване на продавача, отидох да я прибера лично, вместо планираното от мен докарване с платформа. Човекът ми спести разкарването до Люксембург и ме посрещна с колата на летище Франкфурт. Още същия следобед направих първото опознавателно пътуване до Нюрнберг, където живее мой приятел. Там опитахме да заредим колата на няколко зарядни станции - колонки. Оказа се, че става чрез специална абонаментна карта, която никъде не се казваше как да си купи човек. Само на една колонка намерихме бележка с цените на зареждане. Три тарифи 0,5; 0,90 и 1,80€/15мин според скоростта на зареждане! Тогава моят приятел се сети, че никога не е виждал електромобил да зарежда на тези колонки. Та така ... за политиката с електромобилите в Германия.
После поех през Австрия. По невероятния панорамен път GrosseGlockner Hochalpenstrasse, който минава през превал на 2600 мнмв. Пътят е платен с цена 36€ за кола и 24€ за електромобил. Амперата беше уважена


Последва минаване през Кранска гора и високопланинския проход около Триглав - до 2100м. На слизане някои местни пилоти не вярваха на очите си, че може да се слиза с такав скорост почти без спирачки. Решиха да се пробват и те. Слава Богу, никой не излетя от пътя, доколкото видях в огледалото

Обобщено - споделям казаното по-преди от някой от Вас - чудя се защо досега съм карал други коли

Поздрави на всички и до срещи по пътищата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
-
- Извън линия
- Вече ангажиран
-
- Коментари: 68
- Харесвания: 19

Изглежда, че добавя всички нови функции и ъпдейти, но изисква сериозно хардуерно ъпгрейдване, което на мен като нетехничар ми изглежда направо опасно за колата. Може би в специализиран сервиз би било постижимо.
Всъщност - как се справихте с ремонта?
Прочее - от Пловдив съм. Поздрави.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- the_mouse
- Посетител
-

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
-
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.