- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Моята Ампера
- murry
- Извън линия
- Основател
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- petko_voyvoda
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 6
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Създадох си навика при пътувания извънградско когато знам, че пробега няма да ми стигне (пр. е повече от 70км) като излеза на по-бърза отсечка (пр. магистрала) да превключа на Hold режим (което инструктира волта да държи този заряд - работи главно на бензинов двигател). После последните километри (пр. ако са ми останали 30км ел. заряд, изключвам hold-а 30км преди да стигна) ги ползвам на ток когато е по-бавна средната скорост. Така би трябвало да се достига най-добро ефишънси. Разбира се не уцелвам винаги с estimation-ите и опита от няколкото пътувания до момента показват, че все се прибирам вкъщи с останали 10-15км range - но нищо
За половин час в шуко би трябвало да е заредило нещо от рода на 0.8kWh, тъй като сток чарджъра на шуко вкарва максимум 1.7kWh ако не се лъжа. При зарядната станция вкъщи (гордо направена от eCars - минутки за реклама) зарежда по 3.3kWh, което са около 15-на километра на час.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
2) Работи отлично след смяната на софтуера - и при мен го имаше същия проблем, но края на миналата седмица Марто дойде и инсталира ъпдейтнатата платка и вече е супер.
П.П. Благодаря, че си оставил колата си за тестовете Иначе и мен ме дразнеше парформънса "Звук и светлина" дето си правеха колата и станцията нощем, та виждах кога пише, че ще се зареди напълно и слизах да я ънплъг-вам. Но сега вече е супер с последния софтуерен ъпдейт.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- На линия
- Основател
Само по себе си туй ме накара да си вкарам едни възгордени мисли от типа "еее и ние вече имаме нещо, че го и го ъпдейтваме"
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- iceniko
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 54
- Харесвания: 9
Някой да има мнение(я) за обявите в БГ относо Ампера за 20-22к лв.?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Реалните им цени са около 30К лева за кола на малко под 100,000 километра до колкото виждам.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- plamengerchev
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 5
- Харесвания: 0
www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m129578...-rev-2013-grijs.html
www.autoscout24.bg/objava/opel-ampera-e-...50040a241c?cldtidx=6
в Холандия/Белгия са много, но са модели 2012/3 на 120-160 000 км и не се знае как е батерията
Да не забравяме че има и още 1000 евро за докарване и регистрация.
Има и за под 9000 евро - www.leparking.fr/voiture-occasion/opel-a...tri%3Dprix_croissant
Може би трябва да погледнеш по постовете кое да гледаш при покупка за да не попаднеш на нещо което да трябва сериозен ремонт/подмяна
и да ти излезе солено.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
www.gmpartsdirect.com/oem-parts/gm-battery-charger-24276662
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Благодаря предварително за отговорите ви.
Поздрави и дано скоро и аз да се електрифицирам
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Свалих си счупената букса на зареждачката и сега търся букса HV280 Delphi. www.who-sells-it.com/cy/delphi-automotiv...4-48470/page-19.html www.mouser.bg/ProductDetail/Aptiv-former...JN71rdkuIDa1JmwgUg==
Чудя се дали да не я залепя просто, но е доста рискова и непрофесионална работа. Та затова си търся нова такава. Ще ми бъде радостно ако някой се сеща за нещо по въпросната джаджа.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
По-интересно беше пътешествието за доставката на колата. По настояване на продавача, отидох да я прибера лично, вместо планираното от мен докарване с платформа. Човекът ми спести разкарването до Люксембург и ме посрещна с колата на летище Франкфурт. Още същия следобед направих първото опознавателно пътуване до Нюрнберг, където живее мой приятел. Там опитахме да заредим колата на няколко зарядни станции - колонки. Оказа се, че става чрез специална абонаментна карта, която никъде не се казваше как да си купи човек. Само на една колонка намерихме бележка с цените на зареждане. Три тарифи 0,5; 0,90 и 1,80€/15мин според скоростта на зареждане! Тогава моят приятел се сети, че никога не е виждал електромобил да зарежда на тези колонки. Та така ... за политиката с електромобилите в Германия.
После поех през Австрия. По невероятния панорамен път GrosseGlockner Hochalpenstrasse, който минава през превал на 2600 мнмв. Пътят е платен с цена 36€ за кола и 24€ за електромобил. Амперата беше уважена Държа се невероятно по огромното изкачване. Само веднъж ме изпревари едно BMW M5, чийто водач много се беше възпалил от това, че го изпреварих, та се наложи да го пропусна в името на добрия тон . Слизането на юг беше още по-фантастично от изкачването. Почти не ми се налагаше да натискам спирачка на L drive. След 40км слизане имах натрупани (рекуперирани?) 42 електрокилометра. Невероятно!
Последва минаване през Кранска гора и високопланинския проход около Триглав - до 2100м. На слизане някои местни пилоти не вярваха на очите си, че може да се слиза с такав скорост почти без спирачки. Решиха да се пробват и те. Слава Богу, никой не излетя от пътя, доколкото видях в огледалото . Преспах в селце вдън горите около Кобарид и единствено тук успях да заредя през нощта от битов контакт, което ми даде на следващия ден 82 електрокилометра планинско каране. До тук след всичките изкачвания имах среден разход от 5.6л/100км. След като стъпих на магистралата подкарах средно с 130км/ч и разходът достигна 6.0л/100км за цялото пътуване от 2100 км. Това пътуване си заслужава по-обстойно описване със снимки и видео, но сега нямам време, че доста работа ми се е натрупала напоследък.
Обобщено - споделям казаното по-преди от някой от Вас - чудя се защо досега съм карал други коли .
Поздрави на всички и до срещи по пътищата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Изглежда, че добавя всички нови функции и ъпдейти, но изисква сериозно хардуерно ъпгрейдване, което на мен като нетехничар ми изглежда направо опасно за колата. Може би в специализиран сервиз би било постижимо.
Всъщност - как се справихте с ремонта?
Прочее - от Пловдив съм. Поздрави.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- the_mouse
- Посетител
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kovat
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 14
- Харесвания: 1
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.