Вторник, 21 Февруари 2012 08:20

Електромобили, iPhone, iPad, iPod... а какво ще кажете за iCar?

От
Според финансов доклад, за гарантиран пазарен успех, електромобилите се нуждаят от своя iCar

Важно уточнение е, че не става дума за приложението iCAR (iChat Auto Reply) на Apple, а по-скоро за игра на думи, с намесване на един от най-успешните маркетингови продукти на нашето време:

'Автомобилните производители трябва да си вземат поука от света на (успешната) потребителската електроника и да създадат един електрически 'iCar', след масово клиентско допитване, ако електрическите коли наистина искат да покорят потребителите...'

Това е мнението на около 100 експерта от индустрията, анкетирани от фирмата за финансови услуги Ernst & Young за глобалните предизвикателства и възможности, пред които е изправен днес света - при сериозната инвазия на електрическите коли. В доклад, публикуван миналата седмица, участници от Пекин, Детройт и Бон признават, че електромобилите се "движат в бързата лента", за което свидетелстват новосформирани съюзи между производителите и организации от сферата на комуналните услуги, разгръщането на мрежи за презареждане, както и създаването на специално звено във веригата от доставки.

В допълнение, водещите модели като Nissan LEAF и Chevrolet Volt вече са по пътищата, докато други големи производители тепърва анонсират близо 30 елекрически модела, които ще се появят на етапи до 2016 г.

Въпреки това, фирмите от бранша идентифицират значителни рискове, включително високите цени на моделите, противоречиви стандарти при зареждането, пропуски в инфраструктурата за зареждане, както и всеобщата въпросителна дали електромобилите ще отговорят на техните нужди. Според доклада (о, да, това не е особено трудно като заключение) много от предизвикателствата могат да бъдат смекчени с подобряване на технологиите и увеличаване на инвестициите.

Проучването също така отбелязва, че електрическият транспорт приближава колите "една стъпка по-близо до това да бъдат потребителски уред" и установява, че производителите, които се придържат към тази максима, може да подобрят продажбите си. "Сближаването на ЕПС-технологията с убедителен индустриален дизайн и революционен интерфейс, ще създаде продукт, насочен, комуникиращ и предназначен за масовия потребител, който да се нарича "iCar" - предлага докладът. Иначе казано, "Потребителите са готови да платят повече за готин продукт и ще се готови на промени заради него."

Гил Форър, един от лидерите на Ernst & Young, прогнозира че броят на {tooltip}ЕПС{end-link}Електрически превозни средства{end-tooltip} ще нарасне значително 'през ??следващите четири години, ако производителите се съобразят с препоръките в доклада.'

Компаниите от електромобилния сектор работят извънредно и си партнират, за да 'прегърнат' възможностите на ЕПС и да преодоляват разкриващите се предизвикателства, но генералната репетиция свърши. Упорит труд и междусекторно сътрудничество са определящите фактори, необходими за изграждане на трайна електромобилна индустрия и да се осигурят положителни отношение и опит на клиента.

Е, тук, мистър Форър, сме абсолютно съгласни с вас!

[От: EV news, eCars.bg]
Прочетено 1858 пъти Последна корекция Петък, 27 Декември 2013 23:46
JACtest

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.