В този блог: Hyundai стартира лятна промоция на цялото си IONIQ портфолио в Испания.

Летния сезон обикновено не е най-добрият период от годината за продажба на автомобили, но при електрическите коли се оказа, че има един малък трик, който такива като Renault използват по това време на годината...

В този блог: Renault обмисля серийно производство на спортното ZOE и електрическа Dacia.

Renault определено изненадаха всички много приятно по време на изложението в Женева по-рано тази година, когато представиха спортната версия на най-продаваният си електромобил ZOE.

В този блог: Електрическите автомобили ще надминат по продажби превозните средства задвижвани от двигатели с вътрешно горене (ICE) в рамките на две десетилетия.

Експертите на Bloomerg Finance предвиждат, че до 2040г., най-малко 33% от всички леки превозни средства на пътя ще бъдат електрически.

В този блог: Nissan споделят интересна статистика за ефекта от техните Nissan Leaf таксита в глобален мащаб.

Все повече такси компании по цял свят започват да избират Nissan Leaf и да подменят старите си коли с нови по-ефикасни и икономични такива, и в резултат на това над 113 града в 26 страни по цял свят вече разполагат с електрически Leaf таксита.

В този блог: Tesla сключи договор с Австралия за инсталирането на най-голямата в света система от стационарни батерии.

По-рано тази година австралийският премиер Малкълм Търнбул обяви национална енергийна спешност, тъй като части от страната бяха подложени на продължителни прекъсвания на електрозахранването поради нестабилност на мрежата.

В този блог: Глобална платформа за търговия с електромобили ще стартира през 2018.

Шведската технологична компания EVEN Electric сключи договор със софтуерния гигант Microsoft за изграждането на глобална платформа за търговия с електромобили.

В този блог: Франция планира въвеждането на поетапна забрана за регистрация на нови дизелови и бензинови коли.

Новият министър на околната среда на Франция, Никълъс Хюъл обяви днес поредица от мерки, целящи да намалят вредните емисии в страната до нула през 2050г.

В този блог: Двигателите със система за директно впръскване до 100 пъти по-мръсни от дизеловите.

Всеобщо знание е, че дизеловите двигатели замърсяват повече от бензиновите, защото отделят повече микро частици – малки парченца сажди, които могат да причинят сериозни щети на човешките бели дробове.