Премахването на скъпи и трудни за добиване елементи от производството е важно за доброто пазарно развитие и спадането на цените на даден продукт. При батериите един от тези елементи е кобалтът, с всичките противоречия около неговото добиване.

Нещо ново от последните дни за електромобилите - стимул, който се обсъжда от години, но не получава зелена светлина, е на път да я получи. Това като част от вече коментираната от месеци Нова зелена сделка за Европа.

За разлика от Nissan, Toyota все още не произвежда електромобили. Дори 10 години по-късно (първият LEAF излезе на пазара в края на 2010 г.). Имаше малки изключения като няколко хиляди броя електрически RAV за Калифорния преди години, с цел да се отговори на изискванията там, но това е всичко.

През 2019 г. Renault ZOE получи фейслифт и нова батерия за 300-400 км реален пробег според условията и шофирането. Обновеният модел се казва ZE50 и както досега компанията използва LG Chem клетки и за новата батерия (192 броя).

Обещанието за ID.3 това лято е потвърдено – търговският директор на Volkswagen Юрген Стакман писа в LinkedIn и Twitter, от 17 юни всеки направил предварителна резервация за модела ще може да завърши процеса на поръчката.

elektromobili-2020
ignor-tv.jpg

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения