В този блог: Автопроизводителят осъзнава, че батериите трябва да се правят от други компании.

Притежаваната от Daimler Group фабрика в Каменц, Германия, спира с производството на клетки за електромобилни батерии в рамките на година...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: GKN може да ти е позната с производство на карета за полуоси, но е и компанията създала e-трансмисията на супер нашумял сега модел.

Нарича се eAxle и е задвижващ елемент в новия спортен плъгин хибрид BMW i8. eAxle осигурява мощност за предните колела на i8 чрез 96 кВ, 250 Нм електромотор, а задните се задвижват от 170 кВ/231 кс три-цилиндров двигател с вътрешно горене...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Според ИД на Tesla важно е как охлаждаш ефективно електромотора за по-висока продължителна мощност.

Наскоро ми попадна видео беседа с Елон Мъск по време на MIT AeroAstro Centennial Symposium, в която Мъск говори за много интересни неща, сред които мнението му за изкуствения интелект и добрите електромотори...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: IHS iSuppli разглобява електронните компонентти на ударен Tesla Model S.

За първи път виждаме как изглежда отзад 17-инчовият екран на Model S отзад и отвътре, благодарение на IHS iSuppli където разкриват същността на претъпкания с електроника модул и други части на Model S. Оказва се, че доста от електронните компоненти в него са изработени от Tesla, поради липса на съществуващи такива досега...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: До септември 2014 г. са продадени повече електромобилни батерии отколкото през цялата 2013 г.

С увеличаващите се продажби на електромобили естествено се покачва и производството на батерии. На този етап определени марки и модели електромобили диктуват разпределението на продажбите и в батерийния сектор. Начело продължава да е Panasonic, но да видим как се справят други големи и не толкова големи производители...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: На eCarTec Мюнхен 2014 откриваме интересна за рекламодатели бърза зарядна станция.

Когато видяхме за първи път снимката с цветните зарядни станции (в средата на този блог), си казахме "най-накрая нещо свежо". Цветове, по-разчупен дизайн и в същото време не крещящо екстравагантни, зарядните станции на австралийската компания Tritium се оказаха доста по-големи отколкото изглеждат на снимката. Разбрахме го на провеждащия се в момента eCarTec Мюнхен, където видяхме Tritium Veefil станция, по-висока от нас...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Мобилно правотоково устройство за електромобили с комбо щепсел (CCS).

Тези устройства стават все по-малки и все повече компании се ориентират към тяхното производство. Поредната е Efacec, която ще представи DC (правотоково) бързо зарядно на eCarTec 2014 в Мюнхен през октомври. С мощност 24 кВ това устройство (QC24S) е предназначено за зареждане на електромобили с комбо щепсел (CCS), като VW e-Golf и BMW i3. До края на годината Efacec смята да пусне и версия с CHAdeMO контакт, за коли като Nissan LEAF...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Още блогове ...

Най-нови теми от форума

Още теми »