След като фалира покрай банкрутиралата Fisker Automotive, американската компания за производство на електромобилни батерии A123 беше продадена и преструктурирана за производство на акумулатори за конвенционални автомобили...
Второто зарядно за Tesla Model S вече с 40% по-евтино
Tesla Model S има опция за второ бордово зарядно. Мощността му е 10 кв и в комплект с първото дава общо 20 кВт мощност на зареждане. Сега всеки, който няма опцията, може да си я поръча допълнително с 40% по-евтино от преди...
Реактивен електромотор без постоянни магнити от Ricardo
Екип на Ricardo е разработил нов прототип – 85 кВт синхронен реактивен електромотор (без постоянни магнити) за задвижване на електрически превозни средства. В този мотор няма скъпи редки земни материали, но производителността е запазена, при това със значително намаляване на цената...
Citroen C-ZERO и Peugeot iOn с удължена гаранция на батериите
Това важи за всички Citroen C-ZERO, Citroen Berlingo Electric, Peugeot iOn и Peugeot Partner Electric доставени от януари 2015 г. нататък. Новата гаранция на батерията е осем (8) години или 100,000 километра...
Гума използва топлината от въртене, за да зарежда с ток
На автосалона в Женева, Goodyear показва интересна концептуална гума, която с генерираната от въртенето си топлина може да зарежда батерията на електромобил...
Samsung купува батериите на Magna, все още е извън топ 5 по капацитет
Като други големи компании, Samsung SDI се опитва да увеличи своя пазарен дял на пазара на батерии за електромобили. С придобиване на батериите на Magna International, Samsung прави крачка напред към постигане на тази цел...
Две кресла вместо "пейка" отзад в Tesla Model S
Нова интериорна екстра повдига нивото на лукса в Model S. Електрическата лимузина вече може да се поръчва с две кресла отзад, вместо една цяла седалка. С това, разбира се, местата стават само 4...