В този блог: На eCarTec Мюнхен 2014 откриваме интересна за рекламодатели бърза зарядна станция.

Когато видяхме за първи път снимката с цветните зарядни станции (в средата на този блог), си казахме "най-накрая нещо свежо". Цветове, по-разчупен дизайн и в същото време не крещящо екстравагантни, зарядните станции на австралийската компания Tritium се оказаха доста по-големи отколкото изглеждат на снимката. Разбрахме го на провеждащия се в момента eCarTec Мюнхен, където видяхме Tritium Veefil станция, по-висока от нас...

В този блог: IHS iSuppli разглобява електронните компонентти на ударен Tesla Model S.

За първи път виждаме как изглежда отзад 17-инчовият екран на Model S отзад и отвътре, благодарение на IHS iSuppli където разкриват същността на претъпкания с електроника модул и други части на Model S. Оказва се, че доста от електронните компоненти в него са изработени от Tesla, поради липса на съществуващи такива досега...

В този блог: В Италия е разработен e-bike кит с интегрирана батерия, без никакви кабели.

ZeHus е компактна електро система за велосипеди от Италия, която освен че ти помага да се движиш по-лесно, няма нужда от зареждане...

В този блог: С 28 зарядни станции в момента, през 2014 г. Москва ще мине доста по-напред в инфраструктурно отношение.

Ало, Столична община ли е? Вижте какво правят в Москва! Това можем да кажем на нашата община по повод новината, че московската обяви, че до края на 2014 г. ще монтира 150 зарядни станции за електромобили из града...

В този блог: Мобилно правотоково устройство за електромобили с комбо щепсел (CCS).

Тези устройства стават все по-малки и все повече компании се ориентират към тяхното производство. Поредната е Efacec, която ще представи DC (правотоково) бързо зарядно на eCarTec 2014 в Мюнхен през октомври. С мощност 24 кВ това устройство (QC24S) е предназначено за зареждане на електромобили с комбо щепсел (CCS), като VW e-Golf и BMW i3. До края на годината Efacec смята да пусне и версия с CHAdeMO контакт, за коли като Nissan LEAF...

В този блог: Демонстрация на основния 7-пинов заряден кабел за електромобили.

Зареждането на електромобили още не е стандартизирано на европейско ниво – това очакваме да стане през 2017 г. Но вече се оформя победител в битката за стандарта – най-вероятно масово ще използваме за зареждане IEC 62196-2 или Тип 2 (Type 2 Mode 3) кабел със 7-пина. Този блог е за да те улесним в използването на този кабел...

В този блог: Сравнение между 25 кВт и 50 кВт бързи зарядни станции – как работят, колко бързо зареждат и колко струват.

През уикенда прибрахме нашия Рено Туизи на ход и нали трябваше да го зареждаме два пъти по пътя от Разлог до София, решихме да направим един блог за бързите зарядни станции. Защото стандартното зареждане на електромобил с ток си е процес, свързан с много чакане някъде по пътищата – в нашия случай, два пъти по час и половина. И понеже бързите зарядни станции са различни сега ще направим сравнение между два от основните видове на пазара...

Още блогове ...

ignor-tv.jpg
welcome-ecars.jpg

Най-нови теми от форума