В този блог: В Норвегия заработи електрическият AMPERE ферибот с електро система от Siemens.

Фериботът, за който писахме подробно след построяването през 2013 г., изразходва само 150 кВтч електроенергия на курс, колкото средно норвежко домакинство за три дни (източник https://www.ssb.no/en/husenergi/). Конструиран е съвместно с корабостроителницата Fjellstrand, като Siemens предоставя цялата електрическа задвижваща система и зарядни станции с литиево-йонни батерии, които се зареждат от хидро мощности...

В този блог: Японски специалисти са разработили успешно първата според тях досега система за вграждане на безжично захранван електромотор в колело на електромобил.

Моторите, които се вграждат в колелата (или още главинни електромотори), задвижват директно електромобила, без нужда от трансмисия или валове...

В този блог: Evatran тества системи за безжично зареждане на електромобили в Европа.

В Швеция обявиха програма, по която ще бъдат монтирани и тествани над 20 Evatran PLUGLESS системи за безжично зареждане на електромобили в Стокхолм, Упсала и Готенбург...

В този блог: BRUSA взима технология за безжично зареждане от WiTricity.

Кои са BRUSA и кои WiTricity и какво значение има това за нашите електромобилни интереси? Да кажем, че това са две големи компании снабдяващи автопроизводителите с компоненти, които те вграждат в своите електромобили...

В този блог: Зареждането за 5-6 часа от обикновен контакт остава масово според Frost & Sullivan.

Все още повечето електромобили (с малки изключения) са оборудвани с 3 до 3.7 кВт бордови зарядни устройства. Това означава, че зареждането от стандартен ел. контакт отнема средно 6 часа. От година и половина насам Nissan LEAF, например, се предлага и с двойно по-мощно 6.6 кВт зарядно, но според анализ на Frost & Sullivan зарядните с до 3.7 кВт мощност (и съответно бавното зареждане) ще продължат да доминират (около 60%) дори през 2020 г...

Подкатегории

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения