В този блог: На автосалона в Женева през март 2016 г. Nissan ще покаже нова концепция за безжично зареждане на електромобили.

Fuel Station of the Future концепцията е разработена заедно с Foster + Partners, където имат интересно и отговорно виждане за бъдещето...

В този блог: Държавната електрическа компания на Китай откри най-голямата ултра бърза зарядна станция за електробуси в Пекин.

Зарядният комплекс е с площ 26,500 кв. м., намира на Xiaoying Terminal, има 25 зареждачки работещи на 360 кВт и 5 на 90 кВт, за супер бързо зареждане на 30 градски транзитни буса едновременно...

В този блог: Не е морски калмар, а пристанищен контейнеровоз на батерии с бързо зареждане, от Kalmar.

Kalmar е компания част от Cargotec, която представя първото решение за супер бързо зареждане на електрически пристанищни контейнеровози. FastCharge системата на Kalmar не генерира никакви емисии локално и може да работи в авто- и ръчен режим...

В този блог: Стари блузи и врати на хладилници използвани за Nissan LEAF.

Като всеки електромобил, Nissan LEAF не генерира никакви емисии в движение. Ако се зарежда с ВЕИ ток няма и замърсяване при източника (например електроцентрала работеща с въглища). Но производството на отделните компоненти също може да е замърсяващо и е интересно, че взимат това много на сериозно. Толкова, че използват всякакви рециклирании материали, като стари дреги и хладилници...

В този блог: Зареждане на електромобили от стандартни трифазни контакти.

Електромобилите може да се зареждат от специализирани устройства, но и от стандартни контакти. За битовите контакти на 220V нещата са ясни и лесни – включваш и зареждаш. Един тип, няма нещо специално. Трифазните обаче са различни типове и осигуряват повече мощност – затова решихме да поясним основните неща със зареждането на електромобили от такива контакти, а повече инфо ще намериш (и може да допълваш) във форум темата, която отваряме за целта...

Подкатегории

Най-нови теми от форума