Четвъртък, 08 Декември 2011 08:30

Кога ще 'заискри' у нас електрическият Chevy Spark?

От
Поредна кандидатура за лидерство в компактния клас - електрическият Beat има зад себе си история

На американските шофьори може да се наложи да изчакат още една година, преди да могат да се сдобият с Chevy Spark с пет врати, но новият модел на колата вече започна да се появява на други места по целия свят. В Индия, Chevy Beat се предлага в продължение на почти година вече, в дизелов и бензинов вариант, а електрическата версия не закъсня...

За този период, GM показа изцяло електрически версии на колата на обиколка в Индия, a миналия месец, най-новата електро-версия на Beat бе демонстрирана в Бангалор. Електромобилът е оборудван с литиев, 300-клетъчен батериен комплект, с мощност 20 кВтч (по-голям от 17 кВтч пакет на Chevy Volt), осигуряващ на малкия хечбек пробег от 130 км.

Chevrolet вече обяви, че електрическа версия на Spark за САЩ, ще е достъпна през 2013 г. Някои от данните и информацията, събрана от проучвания на Beat ще бъдат използвани за усъвършенстване на производствената версия на Spark, но GM все още не е предоставила подробности за характеристиките на батерията, пробега или цената на превозното средство. Електрическа версия на Spark / Beat ще бъде на разположение на доста световни пазари, но след като на Автосалон София 2011 беше изложен Chevrolet Volt и стана ясно, че той ще се продава у нас, май е време да звъннем на хората от нашенското представителство на Chevy и да питаме какво планират ли шампанско Искра за електрическия Spark и кога Cool.

Свеж интериор и модерен дизайн обещават електрическият Beat да е силен коз на Chevy

Дизеловият вариант на Beat е с три-цилиндров турбодизелов двигател, базиран на технологията Multijet на Fiat. Постигнатият разход е под 4/100, а това носи добра оценка за ниво на вредни емисии...разбира се, когато се появи електрическата версия, това ще ни изглежда направо 'отровител' от класа Undecided.

eCars.bg

Прочетено 960 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 09:06
JACtest

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.