Електромобили (1015)

Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!

Sora дебютира успешно, вече и на улиците в калифорния

За този проект се заговори преди време и ние надавахме 'по едно ухо', знаейки, че е иницииран от Жан-Пиер Легри, който е работил за Honda R &amp D и Peugeot-Citroen, и се зае да създаде изключителен мотоциклет.

Това е повече от най-висок клас електрически мотоциклет - Sora не е просто 'зелена', а е красавец на две колела, предназначена за хора, които "ще оценят неговата изключителност"!

fisker_karma

Fisker Karma е много красив електромобил, а това е важно сега за електрическите коли. От Karma просто струи агресивна динамика, а изработката от еко материали, без използване на животински "елементи" крещи "100% ЕКО". Като за много други компании във всякакви браншове, за Fisker Automotive пътят в началото е доста трънлив и пълен с препятствия. Преди десетина дни Fisker Karma се запали (това е втори пожар за модела) в Калифорния и ето колко важно е да имаш качествени доставчици – разследването установи, че пожарът е причинен от охладителна перка (за ниска температура) произведена от компания доставчик на Fisker. С други думи, пожарът не е причинен от литиево-йонната батерия, високоволтовата система, двигателя или други основни компоненти...

elektricheski_nissan_qashqai

Около електромобилите сега има много въпросителни и много коментари. Икономическите условия са трудни за каквото се сетиш и ето, големи компании като Peugeot и Citroen не стигат до прогнозираните резултати с продажбите на електро модели. Автомотор Корпорация продава двата налични C-ZERO, имаме си още Opel Ampera и вече Vromos Kiwi, колкото и да е голяма разликата между всичките тези електромобили, но с това май се изчерпват електромобилните предложения на нашия пазар, засега. Очакваме Renault/Nissan електрически коли през следващата година, макар че се полагат усилия и да се върне идеята за старт през тази. Общо взето, напредваме бавно и трябва да се чака доста. Но може и да не се чака, защото има възможности за конверсия. В България вече има известен брой преоборудвани до електромобили коли, като тези на A1 Eco – Nissan Micra и Audi A2, както и на различни наши ентусиасти. Конверсии има много и разнообразни, от евтини до професионални, но това си е все така сериозно авто работа, която иска много, много средства, възможности, усилия и желание. Говорим за мащаб, че да станат популярни и търсени. Толкова много, че за не малко компании, захванали се с тази дейност, нещата са стигнали до фалит. Но прочети цялата статии, и тогава ще се радвам да чуя твоите коментари...

tesla_model_s_uskorenie

Сякаш не ни е достатъчно на всички ни това, че трябва да чакаме още и още и още за динамични, готини електромобили, та се намират хора да ни дразнят допълнително. Някъде из коментарите в eCars.bg някой беше казал нещо от рода на "стига приказки, давайте електро колите" и, да, и ние ги искаме не по-малко. Точно затова пишем постоянно за електромобили, за да станат по-популярни и в България, да се провокира търсене и съответно внос и продажба. Търсенето е голям "катализатор" ;). Със сигурност ще се зарадваме много и на производство в завода на Литекс Моторс. И докато ние имахме възможност да тестваме бързината на Opel Ampera и да добавим някой и друг километър към "заводската" максимална скорост, други не добавят, а свалят, но от ускорението на Tesla Model S...

citroen_c-zero

Правителството не е приело ненадейно паричен стимул за покупка на електромобил, като във Франция, например. Но сега в България може да се купи френски електромобил с 30% отстъпка...