Електромобили (1015)
Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
Обновена: Тест драйв с електромобили Vromos Kiwi – отложен :(
От Мартин ХаджистойковПолучава се така, че Столична община е отказала разрешение за провеждане на събитието, но вероятно има причина и когато я разберем, ще ви информираме. Засега заповядайте в офиса на Еко Ел Плюс, където може да разгледате скутерите. Колите в момента не са в София, след като не е получено потвърждение от общината. Приемете нашите извинения за недоразумението, а текстът отдолу е от първоначалния анонс:
ОК, днес очевидно сме в центъра на София, защото там приятелите от Vromos.com за първи път предлагат тест драйв на своите нови електромобили Vromos Kiwi. Видяхме ги за първи път на УзанаПолянаФест, когато също имаше тест драйв (и доста хора се изредиха да пробват), но тогава тестът беше на един малък път в гората. Сега ще е много по-интересно и ако ти се кара електромобил, ела да видиш как е...
Не сме си направили категория електрически лодки, затова вкарваме една такава под общия знаменател електромобили. Само че ако това не ти допада, просто си мисли за електрическа лодка, в случая от Steiner Nautic, която от 1898-ма прави всякакви лодки в Залцбург. Е, явно е дошъл ред и на електрическа...
Особено с днешните цени на горивата, постоянно сравняваме разхода на коли и други превозни средства, в търсене на по-икономично придвижване, по възможност без да жертваме комфорт или екстри. С настоящите цени на тока пък електромобилите са много по-евтини за каране дори от най-икономичните конвенционални коли, но с навлизането на все повече електрически модели на пазара неминуемо започва да възниква въпросът колко харчат различните електромобили. Наистина, когато говориш за еквивалент на горивен разход в диапазона 0.5 – 1.5 л/100 км звучи наистина смешно, като се има предвид, че рекордьори от типа на Audi A2/VW Lupo постигат 3л/100км, но все пак е интересно колко точно енергия изразходват наличните на пазара в момента електромобили. Френското списание Challenges дава отговор на този въпрос със сравнителна графика...
Ще си купя електромобил, ако има пробег от най-малко... о, изненада!
От Мартин ХаджистойковE, това наистина ни изненада. Не сме правили представително проучване и засега имаме стотина гласа в анкетата на тема "какъв минимален пробег трябва да има един електромобил, за да си го купиш," но резултатите определено са интересни. При допитване до много по-голям брой хора може да се получат съвсем други отговори от доминиращите сега, но нашата цел е да инвестираме в твоето информиране за електрическата мобилност, така че да си наясно с възможностите на съвременните електромобили и да търсиш реално възможни неща. И ето какви са преобладаващите желания...
Continental е-гуми, е-мотори, е-системи... я направо цял електромобил
От Мартин ХаджистойковНякои винаги са в крак с новите тенденции. Други пък направо ги изпреварват или се подготвят за тях години по-рано. Дори да се налага да се преориентират. Вероятно свързваш Continental най-вече с производство на гуми, но компанията има още много работни направления. Доста от тежките големи камиони, които ежедневно доставят различни продукти, са оборудвани с въздушни възглавници на Continental, например. ОК, те са гумени, има връзка... Но компоненти за електромобилни системи? Виж това е друго нещо и Conti вече предлага толкова много различни елементи за вграждане в електромобили, че реши да използва около 40 от тях, за да ги демонстрира в собствен електромобил...