Електромобили (1015)
Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
Вече съм ти казвал, че не те виня, ако не знаеш колко гот е да караш електромобил. Преди време и един приятел казваше как майка му и баща му не си падали особено по факта, че играе покер, но след като им купил кола след спечелен турнир, много започнал да им харесва покера. Затова все казвам, че като се качиш на електромобил и го подкараш, последното нещо, което искаш, е да слезеш. Или да го върнеш... Каквото трябваше да направим след пет дена тестове на Opel Ampera...
О, BMW иска помощ, за да тръгнат електромобилите!
От Мартин ХаджистойковРазхождайки се из огромния салон за нови коли в BMW Welt в Мюнхен, на път за музея на BMW попитах шеговито лъчезарно момиче на информацията къде са електрическите модели. Знаех много добре, че те са изложени само в първия специализиран BMW i салон в света, който компанията отвори в Лондон и просто изчаках любезния отговор "Нямаме ги тук". Е, тези дни изпълнителният директор на BMW Норберт Райтхофер даде да се разбере защо марката не дебютира електрическите си модели в родна Германия...
Хей, твоят сладолед се доставя с електрически камион!
От Мартин ХаджистойковТакива надписи може да започнем да виждаме по камионите за доставки по някое време, само "стоката" може да е различна. И понеже (поне аз) свързвам Nestle със сладолед, ето ти един пример в заглавието. Защото разбрах, че Nestl? Switzerland и Renault Trucks си партнират по разработването на електрически камион от средна големина...
"Искам да ви кажа с какво нашият електромобил е по-добър от останалите!" Стоп, скъпи ми продавачо на автоелектромобимобили, това остави на мен. Ей го интернета, влизам и се заравям във форуми, блогове и авто сайтове – отговорите ме чакат, само трябва да ги потърся. Искам да те изслушам, но имам няколко малки условия и ще ги споделя с теб...
Рали пилот в екстаз от 700-те коня на електрическо BMW M3 (видео)
От Маргарита НиколоваКонвертирането на автомобил в електромобил не е работа за лаици, с това всички сме съгласни - от любителските преработки, до топ-професионалните модификации. Дизайнерските студиа у нас и в чужбина, не жалят сили, и средства (свои или клиентски) за разработването на качествени, уникални продукции - кога стараейки се да постигнат икономичност, кога търсейки максимални спортни постижения.