Електромобили (1015)
Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
През последните няколко дни, в електромобилния свят скоростно обикаля една лоша новина под термина 'brick' (тухла) - свързана с батерията на Tesla Roadster. Използваната дума е взета от компютърния свят, а употребявайки я, се има предвид 'да зазидаш' ситуацията, т.е. тотално да блокираш/направиш едно електронно устройство неизползваемо. Ново притеснение за собствениците на електрически коли: 'зазиждане' на вашето ново, скъпо возило!
Ново проучване за таргет групите, които са потенциални купувачи на електромобили; ново маркетингово решение и един натежаващ въпрос - не сме ли всички ние (поне тези, на които им харесва) вероятните клиенти и собственици на ЕПС? Нека видим - какво ново: собствениците на луксозни автомобили - не традиционните природозащитници - трябва да бъдат цел за производители и търговци, когато става въпрос за продажба на екологично чисти превозни средства, според нови изследвания от GfK Automotive.
Ё-мобиль Кросоувър: с други думи – нали не подценявате Русия /видео/
От Стефан НиколовОт миналогодишният Автосалон Франкфурт знаем за постиженията на руската инженерна мисъл, когато всички цъкахме с език и почти не вярвахме, че родината на аеродинамичното Жигули и елегантния Москвич, може да предложи на света кола от типа на Ё-мобиль Крос-купе. Като се 'почна - няма спиране, световна сила е това, не шега-работа! С два електрически мотора (по един на всяка ос), двигател с вътрешно горене (използван като генератор), задвижван от газови цилиндри или горивна мощ и супер кондензатори, в целия си блясък идва Ё-мобиль Кросоувър!
Чешки електромобили с кодови имена в Женева 2012
От Маргарита НиколоваЕ, можем да привестваме с 'Добре дошъл' новия модел на електромобилната сцена, по-точно нова марка с два модела, наречени за момента R3 и R7, които ще бъдат представени на автомобилното изложение в Женева, след по-малко от месец.
Ако погледнем ЕПС като цяло, тези които са предлагани до момента, не са наистина 'наелектризиращи': хибридите не представляват чак толкова революционна технология, а електромобилите са конверсирани автомобили или - във фабричен вариант - са произведени от малки компании, които не инвестират в значително променящ се дизайн. През тази година, 14 нови изцяло електрически коли, ще бъдат 'извадени на тезгяха'. Дали това ще е достатъчно да се промени пазара?