Популярността на Toyota Prius направи думата "хибрид" широко разпознаваема и помогна за пускането на пазара на множество конкурентни превозни средства от различни автопроизводители.
Освен това, производни на конвенционалните хибридни - т.нар. микро и леки хибриди - се появяват навсякъде. Въпреки това, повечето автопроизводители изглежда, не желаят да нарекат тези превозни средства с думата "хибрид".
Наскоро General Motors представи технологията eAssist, която ще бъде използвана първо в Buick LaCrosse и Buick Regal. По същество, eAssist е това, което бихме нарекли лек хибрид, но GM избягва да използва думата. Focus 2012, оборудван с шест-степенна автоматична трансмисия PowerShift на Ford също основно разчита на електроенергия, вместо ДВГ на превозното средство при работа на празен ход или забавяне за по-ефективно използване на горивото.
И не само Ford и GM постъпват така,практиката е на по-голямата част от автомобилната индустрия. С имена като Efficient Dynamics, ecoFlex и Blue Efficiency, използването на думата „хибрид” изглежда демоде.
Не смятате ли, че тази ултрамодерна тенденция може да обърка потенциалните купувачи?
Източник: hybridcars.com ; eCars.bg