Събота, 19 Май 2012 17:11

Ford C-MAX хибрид 2013 ще струва $ 25,995

От
Моделът C-MAX хибрид на Ford, ще е пряк конкурент на Toyota Prius v и ще е на пазара в САЩ от тази есен

Новината дойде в момент, когато стойността на долара започна леко, но постоянно да се покачва и въпреки това, цената на колата е под 40.000 лв! Това е с около $500 по-малко от прекия конкурент Toyota Prius V и за 5-местен, практичен и еко модел е супер-приемливо. Ford хибрид 2013 C-MAX ще се появи при американските дилърите през тази есен, а за Европа и България ще търсим информация от Moto-PFOHE. Компанията все още не е оповестила официалните спецификации на C-MAX Hybrid, но се говори за "икономичен модел, с разход и характеристики, сред най-добрите в класа, с отлични мощност и въртящ момент."

"C-MAX хибрид предлага по-добра икономия на гориво, производителност, технология и функционалност от Prius V и клиентите на C-MAX хибрид ще плащат по-малко - и в автокъщата, и на бензиностанцията", твърди Кен Ксъбей, вицепрезидент 'Маркетинг, продажби и сервиз' на Ford за Щатите. "С постоянното нарастване на цените на горивата, все повече клиенти определят като водещо при избора им на нова кола нейната икономичност. Ford сериозно развива EcoBoost електрифицирани превозни средства и се очертава като водеща компания, относно икономията на гориво, в целия си авто-състав."

Пет-местният пътнически хибриден C-MAX се задвижва от изцяло нов 2,0-литров, четири-цилиндров двигател Аткинсън, една от най-иновативните задвижващи системи без турбо, които някога са предлагани. Четири-цилиндровият двигател е комбиниран с електрически мотор и съвременна система с литиево-йонна батерия.

Така изглежда C-MAX отвътре - просторен, 5-местен хибрид

C-MAX разполага и с друга нова технология като "hands-free liftgate", която позволява на собственика да отваря вратите с леко 'подритване' под задната броня. SmartGauge с EcoGuide възможно най-ефективно помага на шофьора да карат максимално ефикасно. Чрез дисплей, който показва моментната икономия на гориво, водачът може да следи пряко, как неговото поведение на пътя влияе върху ефективността на автомобила. Функцията Brake Coach оптимизира функциите на спирачната система и удължава пробега на автомобила.

C-MAX Energi зареждаем хибрид, ще бъде предложен по-късно тази година. Ford прогнозира, че новият автомобил ще се похвали с по-дълъг електрически пробег от зареждаемия хибрид Toyota Prius.

Явно двете компании сериозно са 'преплели шпаги'...За нас, потребителите, остава възможността да изберем по-доброто - всеки според предпочитанията и възможностите си.

Източник: Ford

Снимки: NextCarShow.com

Прочетено 3707 пъти Последна корекция Събота, 19 Май 2012 23:41
Стефан Николов

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.