В този блог: В периода 2014 - 2016 г. цените на електромобилните батерии са спаднали с 50%.

Поевтиняването е резултат от подобрение в процесите и технологиите, както и от увеличаване на капацитета (енергиен и производствен), което значително започва да приближава разходите за производство на електромобили до тези на ДВГ моделите. Крайният резултат обаче засега не се отразява в съществено поевтиняване на електричките, като оптимизациите все пак са факт и ще ги разгледаме в този блог.

В този блог: От 5 юни електро вариантите на Kangoo и Master се предлагат с включена в цената батерия във Франция.

След няколко години на предлагане само с отделен лизинг на батерията, срещу €7,400 доплащане лекотоварните електрички на Renault вече могат да се придобият заедно с батерията и във Франция.

В този блог: Серийното производство на първия съвременен електро модел на Porsche започва догодина.

Известен досега като Mission E в концептуален вариант, сега супер електромобилът получава официалното име Taycan.

В този блог: Nissan представи къмпинг версия на e-NV200 на международното автомобилно изложение в Мадрид.

Караваните за къмпинг са готини превозни средства, които имат доста почитатели по цял свят, но размерът на повечето от тях е доста голям пък и съпътстващите разходи за гориво не са никак малки.

В този блог: Redux Recycling и Saubermacher Group отвориха съвместен завод за рециклиране на електромобилни батерии.

Рециклирането на електромобилните батерии започва да става все по-често притеснение за много хора и дискусиите по тази тема зачестиха в публичното пространство от началото на тази година.

В този блог: Губернаторът на Ню Йорк Андрю Куомо обяви мащабна инициатива за подпомагане на е-мобилността в щата.

EVolve NY проектът е на стойност $250 милиона, изпълнява се заедно с New York Power Authority (NYPA) и освен щатското финансиране програмата цели създаване на публично-частни партньорства до 2025 г., за много по-динамично разпространение на електромобилите в щат Ню Йорк.

В този блог: Китайските производители на EV батерии се наместиха в топ 3 по продажби през първото тримесечие на 2018.

Най-големите корейски производители на електромобилни батерии – LG Chem и Samsung SDI – започват да губят пазарни дялове в полза на китайските си конкуренти, според проучване на SNE Research.