След Автосалон София 2013: знаем доста за електромобилите и (май) ги харесваме
От Стефан НиколовДнес, официално приключи тазгодишният софийски автосалон. Откъм електрически возила си беше направо скромен – на фона на броя автопроизводители и изложители – но пък имаше две електрически премиери и май първият общодостъпен, абсолютно безплатен, и неангажиращ с покупка, тест-драйв на електромобили.
Renault Twizy ТЕСТ ДРАЙВ на Автосалон София 2013 с eCars.bg
От Мартин ХаджистойковЩе има не едно, а две Twizy, които ще бъдат паркирани на соларната зарядна станция пред Интер Експо Център. Тест драйв ще правим всеки ден между 12.00-13.00 и 18.00-19.00 часа. Елате, ще се запознаете с нас и с едно електро зверче :)
Преди очакваната поява на хибрида GT86 с електрически ускорител и след забележителните показатели на електрическата конверсия FT86EV, ето още едно интересно предложение от Toyota – представено на автошоуто в Женева. Този път на газ...
Още...
С три вида батерии – VW e-Co-Motion пробег до 200 км
От Мартин ХаджистойковСтарите навици много си ги обичаме, ама понякога се налага да се разделяме с тях. При колите и по-скоро електрическите може да се наложат повече промени. Една от тях е с избора на "сърце" – вместо "кубатури", батерии. Точно такъв избор се заформя с бъдещия Volkswagen e-Co-Motion, за който вече има и технически данни. Да започнем с батериите – не че има повече на борда, но предлагат три вида...
Какво означава този 1.5 л/100 разход на Audi A3 e-tron плъгин хибрид?
От Мартин ХаджистойковДнес Audi показва (все още) концептуалния A3 Sportback e-tron плъгин хибрид на Автосалон Женева 2013. С комбинирана мощност от 150 кВ (204 кс) и 350 Нм, този комбиниран разход от 1.5 л/100 км, който производителят дава и много сайтове цитират, изглежда твърде малко, нали? Затова ето едно бързо пояснение: Става дума за комбинация от електрически и бензинов разход, не за среден разход на (течно) гориво! Как точно се пресмята комбинираният разход на плъгин хибрид и повече за новия модел на Audi, нататък в блога...