Няколко месеца преди официалното представяне на Porsche Taycan на автосалона във Франкфурт през септември 2019 г. тестовете на модела продължават и се появява нова информация. В мрежата попаднахме на тестване на зареждането на Taycan, което разбираме, че отначало няма да е с обявения максимум.

Електро минито използва технологии от BMW i3, но клетките в батерията не са от LG Chem, а от китайския производител CATL.

Нетипично за установен автопроизводител, виждаме чисто електромобилно решение в иначе конвенционален модел - отпред MINI Cooper SE е гладък и няма имитация на радиаторна решетка с ненужни отвори. Така изглеждаше концептуалният вариант на модела и е добре да видим, че визията е запазена.

Докато немците се занимават с това да говорят за милиарди инвестиции и да ни показват картинки на коли, които никога няма да видят бял свят, китайците продължават да взимат все по-голям дял от електромобилния пазар.

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения