В този блог: Evatran тества системи за безжично зареждане на електромобили в Европа.

В Швеция обявиха програма, по която ще бъдат монтирани и тествани над 20 Evatran PLUGLESS системи за безжично зареждане на електромобили в Стокхолм, Упсала и Готенбург...

В този блог: BRUSA взима технология за безжично зареждане от WiTricity.

Кои са BRUSA и кои WiTricity и какво значение има това за нашите електромобилни интереси? Да кажем, че това са две големи компании снабдяващи автопроизводителите с компоненти, които те вграждат в своите електромобили...

В този блог: Американска компания зарежда за минути телефон и електро скутер.

Сега си зареждаме телефоните (и електро колите) за по няколко часа, но на TechCrunch Disrupt NY конференцията на 5 май Nucleus Scientific показа решение, с което батерията на мобилен телефон може да се зареди за минути. Екипът обаче се цели и в нещо много по-обемно – зареждане на огромна батерия като тази на Tesla Model S за същото време като да напълниш резервоар с гориво...

В този блог: BASF съди Umicore за нелицензирана продажба на компонент за батерии

Две от най-големите световни индустриални компании се подготвят за тежка съдебна битка за химична технология за батерии. Резултатът от този спор може да има важни последици за следващото поколение електромобили...

В този блог: Зареждането за 5-6 часа от обикновен контакт остава масово според Frost & Sullivan.

Все още повечето електромобили (с малки изключения) са оборудвани с 3 до 3.7 кВт бордови зарядни устройства. Това означава, че зареждането от стандартен ел. контакт отнема средно 6 часа. От година и половина насам Nissan LEAF, например, се предлага и с двойно по-мощно 6.6 кВт зарядно, но според анализ на Frost & Sullivan зарядните с до 3.7 кВт мощност (и съответно бавното зареждане) ще продължат да доминират (около 60%) дори през 2020 г...

В този блог: Демонстрация на автоматизирано движение на Model S от Bosch.

Това лято Tesla Model S трябва да се сдобие с усъвършенстван Автопилот, но освен Tesla и други компании работят по автоматизиране на автомобилите. Ето една идея за самостоятелно управляващ се Model S от Bosch...

В този блог: В Женева EVTEC демонстрира нова генерация зарядно с мощност до 180 кВт. 

Новата супер бърза станция за електромобили се казва expresso&charge, осигурява мощност до 180 кВт (120 кВт DC + 60 кВт AC) и поддържа всички зарядни стандарти...

Още блогове ...

elektromobili-2020

Най-нови теми от форума