HFL: Електрическият мотоциклет (Brammo Empulse) е по-истински!
От JACtest![Според Hell For Leather електрическият мотоциклет Brammo Empulse е по-добър от бензиновия Triumph Street Triple elektricheski_motociklet_brammo-empulse](/images/stories/ev7/elektricheski_motociklet_brammo-empulse.jpg)
И аз като теб, не обичам да ми казват кое е хубаво и кое не. Искам да преценя сама. Но мога да се доверя на преценката на доверени източници, интернет страници, в които хората, предоставящи с желание съдържание и мнения дават своята професионална оценка за продукт или услуга. В eCars.bg се чувстваме щастливи точно от същата възможност, да споделяме всичко, което научаваме, защото това е нашият начин да инвестираме в твоята информираност. И като видим нечия вдъхновяваща оценка за електромобилите, няма как да не я споделим. Като тази на Hell For Leather, която се оказа първата медия, качила се на Brammo Empulse. Резултатът от язденето? "Електрическият мотоциклет най-после дойде"...
Утвърдилият се като надежден източник в мото онлайн сферата екип на HFL сравнява Triumph Street Triple с Brammo Empulse и заключението е, че всъщност Empulse е по-добрата машина. Реално погледнато електрическият мотоциклет има два пъти по-малко конски сили, но само малко по-нисък въртящ момент, с повече тегло, обаче. Не е по-бърз, нито пък има по-голям пробег. Защо тогава да е по-добър от бензиновия мотор? Под по-добър в HFL имат предвид, че Brammo доставя по-истинско усещане от язденето. Е, както вече казах, няма как да не се довериш на такъв източник ...
По-конкретно, в продължение на два дена обиколки из Ашланд, Орландо, Empulse е впечатлил с по-доброто управление и поведение на пътя. По всичко личи, че оптималното разположение на батерията и компонентите на задвижващата система на Empulse го правят доста пъргав и с помощта на супер окачване, доста стабилен в завоите.
Интересното е, че за разлика от повечето електрически мотоциклети (е, те все пак все още не са толкова много), Empulse има 6-степенна трансмисия, макар че при теста HFL установява, че съединителят е малко "тежък" и превключването малко мудно. Все пак, като цяло те намират този компонент за "възнаграждаващ ездача".
Не е ясно кога в България ще има такъв електромотоциклет, та засега ще трябва да се задоволим с тази оскъдна, но ценна информация. Ако тя е събудила интереса ти, можеш да разбереш повече от самия източник .
От: Autoblog Green
![JACtest](https://secure.gravatar.com/avatar/31f7b6e3ac2941bdd194f4d508b1d566?s=100&default=https%3A%2F%2Fwww.ecars.bg%2Fcomponents%2Fcom_k2%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png)