Електромобили (1015)
Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
От 2013 г. гаранцията на Nissan LEAF ще покрива и загуба на капацитет на батерията
От Мартин ХаджистойковNissan е първият производител, който ще предлага частична гаранция за загубата на капацитет на батерията от пролетта на 2013 г.
Като че ли много бързо след включването на {tooltip}Челси Секстън{end-link}Съосновател на Plugin America{end-tooltip} като съветник на Nissan по електрическа мобилност, компанията включи на "потребителска вълна", защото въпросното изявление е направено в MyNissanLeaf.com форума от самия вицепрезидент на Nissan, Анди Палмър, който потвърждава, че компанията ще предложи обновена Частична гаранция за нови електромобили. Екстра!
Електромобилите през 2012-та: наистина ли се случиха толкова много неща?
От Мартин ХаджистойковНай-интересните електромобилни истории на eCars.bg от 2012
Празниците са хубаво нещо. Човек може да си почине, да се отпусне в приятна обстановка и... да се огледа. А празниците в самия край на годината са най-подходящи за поглед назад към цялата година. В нашия случай, този поглед, разбира се, обхваща света на електрическата мобилност. Невероятно е колко много неща се случиха, без да пренебрегваме факта, че та са много по-видими за хората, които още отсега са "потънали" в този все още не обхванал масово човечество начин за лично придвижване. И ако трябва да отличим едно важно нещо, то е свързано точно с последното – 2012-та приземи мнозина, полетели твърде високо в своите електромобилни мечти. Страхотно, защото така влакът се върна отново на релсите. И по-добре да не го забързваме отново, че така ще е по-лесно и привлекателно за много повече хора да се качват в движение...
Нещо много важно за нашата електромобилна безопасност...
От Мартин Хаджистойков... е способността на аварийните екипи да разпознават електромобили и да са обучени за работа с (повредени) високоволтови системи.
Електромобилите все още са кът в много държави, но благодарение на интернет мнозина вече ги разпознават, особено моделите, създадени специално и само като електрически. Като Nissan LEAF и Peugeot iOn, например. В това число (е много важно да) са и хората, които се грижат за нашата безопасност. Но ако разпознаването на един емблематичен електромобил, дори катастрофирал, може да е сравнително лесно за аварийни екипи, като тези на бърза помощ или пожарната, зареждаемите хибриди, базирани на стандартни модели не са толкова лесни за "разгадаване". Затова е нужно обучение на екипите за бързо реагиране, за които електрическите превозни средства са просто нова задвижваща технология, която носи със себе си различни потенциални проблеми и предизвикателства в случай на катастрофа...
Роуминг цените вече са доста по-поносими – а услугата си е полезна, та защо да не я свържем с електромобилите?
Точно това иска да направи IBM с проект в Европа, чиято цел е създаване на услуга наречена електромобилен роуминг за опростяване зареждането на електромобили с унифициран начин на плащане, независимо къде се намираме. B2B Marketplace демонстрация показва на доставчици на енергия, автопроизводители и оператори на зарядна инфраструктура как да споделят и интегрират услуги в една обща IT платформа, което ще създаде мрежа от услуги за зареждане на електромобили съвместими във всички региони на Европа...
Tesla Model S цена 2013: В Европа от 72,600 Евро с ДДС (вече с до 10 хил. надолу през 2014)
От Мартин ХаджистойковОчаквано или не, Tesla Motors дойде в Европа и също така очаквано или не, при нас Model S ще струва с над 40 процента повече.
"При нас", разбира се, имам предвид Европа като цяло и ако цената в заглавието те стряска, основната причина за това драстично повишение са така неизбежните понятия мито и ДДС. Преди дни се почувствах оптимистично след новината, че Model S ще се сглобява в Холандия, тайно надявайки се на "EU клеймо", но нещата не са такива – от последния блог на Tesla Motors става ясно, че говорим за импорт, не за европейско производство и в резултат цените хвръкват нагоре стабилно...