Електромобили (1015)
Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive – ще има ли такъв в България? (видео)
От Мартин ХаджистойковС обща мощност от 552 кВ (751 кс) и 1000 Нм въртящ момент от четирите си електромотора, електро купето не само има крила, но вероятно и ще дава крила на своите притежатели. Въпросът е, колко ще са те...
Tesla Motors в Женева – идете да видите един еХтра гост
От Мартин ХаджистойковСлед повече от месец чакане тези дни най-после гледахме очаквания филм за Tesla Model S от поредицата Мегазаводи по NatGeo TV. Ако не сте гледали това вдъхновяващо видео, след което Google търсенето, свързано с Tesla, определено и очаквано се увеличи, ето в тази тема във форума има линк, който ще ви отведе до филма. Ако пък имате повод да се отведете до Женева през март, чудесно, защото на щанда на Tesla Motors на автосалона изглежда ще може да видите и близка до производствената версия на Model X...
Напълно електрически модел на Seat... след има-няма две години (видео)
От Маргарита НиколоваПреди повече от година представихме електромобила на испанската Seat и това е ОК, понеже добихме представа какво да очакваме като визия и технически характеристики. И още го очакваме... и ще очакваме, до 2015 г...
Nissan LEAF 2013 – реален пробег, разход и цена на зареждане в България
От Мартин ХаджистойковВреме е за нов блог за Nissan LEAF, с актуална информация за пробега, разхода и цените за зареждане в България. Когато в края на 2012 г. бяха обявени промените в модел 2013 на Nissan LEAF разбрахме, че пробегът на електромобила ще се увеличи с 15%. В нашия блог за новите неща в Nissan LEAF 2013 уточнихме, че става дума не толкова за увеличение на официалните 117 км (в САЩ), колкото за подобрения в различни системи и компоненти, които да гарантират в по-голяма степен този пробег. Сега на стикера на Nissan LEAF 2013 вече има новите официални данни на американската агенция за защита на околната среда (EPA) – пробегът е нараснал малко, до 121 км. Ето, увеличението наистина е скромно, но с усъвършенствана отоплителна система и подобрения в батерията, сега японският електромобил трябва да постига този пробег в много по-голяма степен...
Където бачкаме, там (няма ли да е по-лесно) да зареждаме!?
От Мартин ХаджистойковУсловията на живот варират в различните държави. У нас, например, масово живеем в блокове. Зареждането на електромобил в личен гараж е много лесно и способства за разпространение на електрическите превозни средства. Но мнозина нямат гаражи. Затова трябва да се търси подходящо решение, съобразно обстоятелствата и то може да е "служебно"...