Технологии (116)
Това е архив на предишната ни категория Технологии – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
Да речем, че имаш електро кола и искаш да я заредиш на обществена колонка. В България засега са ни малко, но в държави, в които има повече, и доставчиците обикновено са повече. Вадиш картата, допираш, не става нищо. Втора, трета... Ъммм, те били 8 (например) в портфейла ти. Да, в някои страни вече е така. И докато намериш вярната карта или станция, започваш да се дразниш. За да не става това, трябва да го направим лесно като зареждането с гориво. И вече има такава посока...
Bosch залага на електромобилното бъдеще – 300 км с един заряд до 2020г.
От Мартин ХаджистойковBosch залага на бъдещето на електрическото задвижване. 'Електромобилността в момента е все още нишов бизнес, но след 2020 г. тя ще се превърне в масов пазар', каза д-р Волкмар Денер, председателят на борда на директорите на Robert Bosch GmbH, в панелна дискусия на тема 'Изследване и перспективи за развитие в електромобилността' в Берлин преди дни. За да отговори на това развитие, Bosch работи за привеждане в серийно производство днес на технологията на бъдещето.
Не искам климатикът да ми точи батерията. VW има идея.
От Мартин ХаджистойковПрез лятото често е над 30° и в колите ни е горещичко. Но си имаме климатици за поддържане на комфорт. Някои от нас дори не могат да си представят шофирането в горещо време без климатик. В електромобилите, естествено, също има климатици, с уговорката, че те са сериозен консуматор, който намалява пробега. Този проблем ще бъде преодолян, в наша полза, и за целта на помощ идват някои тестове...
Хибридите не влияят на отрицателно на сърдечните дефибрилатори. По-точно казано, излъчваните от тях електромагнитни полета не увреждат (пречат на работата на) пейсмейкърите. С други думи, ако има такова устройство човек, няма да получи инфаркт в хибридна или електрическа кола...
Никой не е удължавал пробега на електромобил така досега
От Мартин ХаджистойковУдължител на пробега започва да си проправя път като понятие в авто света. И във форума на eCars.bg, и в коментарите по блоговете, не е като да няма мнения по темата – предложения дори. Като за най-ефективна ЕЛ-ДВГ комбинация, например. Като под ДВГ имам предвид повече неща – газови турбини, генератори, малки двигатели – варианти, както се оказва, никак не липсват. Но ето един, който излиза на бял свят за първи път...