Поискай, за да получиш са казали хората.
Батериите за електромобили без кобалт дърпат нагоре в продажбите
CTP (cell-to-pack) технологията набира скорост през тази година и се оформя като една от основните причини за значителното увеличение на енергийната плътност на LFP (LiFePO4) батериите без кобалт.
LG Chem започна нова фабрика за батерии с GM и разширява полската с €500 милиона заем
В щатите започна разчистване на земя за нов строеж на фабрика за електромобилни батерии, съвместно начинание на General Motors и LG Chem.
Изглежда ще можем да караме освен с винт в гумата също и с пирон в батерията
Наскоро ми попадна едно видео за пътуване с Porsche Taycan от Норвегия до Испания. Видеото бързо стана популярно, беше коментирано и от ентусиаста Бьорн Ниланд в неговия YouTube канал и по повод на това, че накрая колата е качена на пътна помощ, защото останала без ток, една от неговите забележки беше, че е можело да се направи по-добро планиране на пътуването.
Сравнение между старите и нови призматични клетки на Panasonic
Panasonic е един от най-големите производители на батерии в света, но колкото и странно да изглежда, компанията ходи по тънък лед в момента.
Li-S батерия за потенциален пробег до 2000 км пред индустриални тестове
Към пролетта на 2020 г. електромобилите с най-голям пробег леко докосват границата от 500 км. Възможни са по-големи преходи с много икономично шофиране, но това далеч не е масовият случай. Да не говорим за случките, за които приятели са ми разказвали - пробег по 200 км с такива големи батерии.
Опашки от работници пред завода за батерии на LG Chem в Полша
Насред масовите затваряния на фабрики по света, тази на LG Chem в Полша работи с пълно натоварване и дори увеличава значително капацитета.